Ny liga i Amr. football
Fra : Kim Riber

Dato : 14-02-01 10:47

Hej Gruppe

Hvad er det for en "XFL" liga der er startet ??????.

Jeg kan se "WWF" er med i det, kan man så tage det seriøst ?????

Er reglerne anderledes i den ny liga ?????

Håber nogen kan hjælpe

Kim Riber

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-02-01 13:29

"Kim Riber"
> Hvad er det for en "XFL" liga der er startet ??????.
>
> Jeg kan se "WWF" er med i det, kan man så tage det seriøst ?????
>
> Er reglerne anderledes i den ny liga ?????

Jeg kender ikke så meget til amr. fodbold, men jeg ved da, at XFL er en ny
sideliga, som er særligt bemærkelsesværdig pga. måden at præsentere den på
for publikum og især seere. Kameraer på spillerne, mikrofoner over det hele,
flere storskærme på stadion, præsentationer af spillere midt inde i kampen m.v.
Mest af alt et underholdningsmæssigt stunt, og vistnok ikke særligt høj kvalitet
i spillet. "If I wanted to watch somebody pretend to play football, I'd just
watch the NY Jets" - David Letterman.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-01 23:16

Kim Riber wrote:

> Hej Gruppe
> Hvad er det for en "XFL" liga der er startet ??????. Jeg kan se "WWF"
> er med i det, kan man så tage det seriøst ?????
> Er reglerne anderledes i den ny liga ?????

Hej Riber

WWFs engagement i XFL-ligaen siger vel alt om denne nye liga. De har i
USA fået pæne seertal (NBC ville også være med på banen i USAs
populæreste sport!). Men her handler det ikke først og fremmest om sport
- men som i WWF om alt showet udenfor...

Øster