hvilken detornator til mit system?
Fra : J.F.K

Dato : 14-07-02 10:45

Mit system er: WinXP, Detonator 29.80, Asus A7V266-E m. Raid, AMD XP 1800+,
Silent Viking, Crucial pc2100 (256mb x 2), Asus V8200 T5 Deluxe,
Soundblaster Live 5.1 bulk, WD 100GB + IBM GXP120 80GB + 2 x IBM GXP120
60GB, 300watt modificeret psu, i Aopen Tower!

Som det fremgår så bruger jeg lige nu detonator 29.80 men jeg synes at jeg
har bøvl med UT, jeg er lige gået fra winme til winxp. I winme brugte jeg
detonator 21.83 den virkede perfekt på mit daværende system, og UT kørte
fuldstændig glidende selv i højste opløsning.
Men nu hakker det som var det min gamle K6-500MHz jeg spillede på

--

- - -

Mvh. John