Bestille plads på campingpladser???
Fra : Svend Emil

Dato : 14-07-02 09:36

Jeg skal sidst i næste uge cykle fra Skanderborg til Falster med en af mine
venner!
Vi spænder så telt, sovepose, liggeunderlag o.s.v. bag på cyklerne, og
triller stille dernedad!
Vi regner med at vi den første dag vil cykle til Fyn, og finde en
campingplads dér!

Kan vi være sikre på at der er plads, eller skal der bestilles i forvejen ??
(dette vil vi helt undgå). Vi skal bare have en plads til vores telt, og det
er det hele! (og mulighed for bad

Min storebror nævnte overfor mig at der kan være problemer, fordi vi begge
kun er 15, og nogen campingpladser vil ikke have campister under 18 år?? Er
dette rigtigt?

En anden ting vi har overvejet vil blive at tage ind på en gård, og få
"tilladelse" til at sove et sted på deres grund!

Håber på lidt vejledening.

--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Peter Schrøder

Dato : 15-07-02 13:43

"Svend Emil" skrev
> [...]
??
> (dette vil vi helt undgå). Vi skal bare have en plads til vores telt, og

Hvis i ikke skal bruge strøm, er der næsten altid plads.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Svend Emil

Dato : 15-07-02 13:57

> ??
> det
>
> Hvis i ikke skal bruge strøm, er der næsten altid plads.

OK, jeg har også undersøgt campingpladserne over nettet, og jeg kan se at de
har nogle store arealer til opstilling af telte, og det er som sagt det
eneste vi skal bruge!

Burde det ikke være muligt at få sådan en plads hvis man kommer til
campingpladsen sidst på eftermiddagen?? (16:00 - 17:00). Også uden at ringe
i forvejen??
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Per Olsen

Dato : 15-07-02 22:08

Det kan jeg ikke forestille mig skulle være noget problem. Ellers har du jo
stadig "bondens baghave" som sidste udvej.

Mvh. Per Olsen.

<3d32c6b8$0$13953$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Svend Emil

Dato : 15-07-02 22:22

> Det kan jeg ikke forestille mig skulle være noget problem. Ellers har du
jo
> stadig "bondens baghave" som sidste udvej.

OK, jeg takker.
Forrresten så kør vi afsted torsdag formiddag!

--
--- Svend Emil (o: ---