Hvor finder jeg en driver til et Orchid Ri~
Fra : HAGR (Hans Grønbech)

Dato : 14-02-01 10:37

Hvor finder jeg en driver til et Orchid Righteous Voodoo 2 kort til Windows
ME ??

Jeg har hørt at man helst kun skal bruge ME drivere til Windows ME.

--
Posted from srv130.novo.dk [152.73.7.2]

Fra : Butch

Dato : 14-02-01 18:03

"HAGR (Hans Grønbech)" <hagr@novonordisk.com> wrote in message

Hvor finder jeg en driver til et Orchid Righteous Voodoo 2 kort til Windows
ME ??

Hej
Du skal bruge Voodoo2 ref. drivers. Orchid blev solgt til Diamond kort tid
efter at de lavede voodoo2 kortet. De eneste originale Orchid 2 drivers der
finders er driver set 1.2
Jeg mener at de nyeste voodoo2 ref drivers er build 3.02.02 beregnet til win
95/98. Jeg mener ikke der er lavet ref drivers til win ME. Så du må prøve
med ovenstående.
Jeg kan eventuelt poste dem i dk.binaer hvis du ikke kan finde dem på
nettet.
Det kunne også være at du skulle overveje at få et nyt grafikkort hvis du
vil køre med WinME.
Hilsen
Butch