Grafisk problem???
Fra : Jens Sigurdson

Dato : 14-07-02 02:49

Hej.

Jeg er en ivrig men ikke særlig god CS-gamer... Der er bare en ting der
irritere mig lidt. Når jeg flytter musen sker det i små hak på skærmen og
det er altså ikke mit ASUS GeForce3 8200's skyld - tror jeg. Nærmere musen
jeg bruger - måske...
Er der nogen her der har en ide til hvordan jeg gør musebevægelsen mere
glidende på skærmen?
Jeg vil naturligvis helst at det er en løsning, der ikke omfatter
hardware-nyanskaffelser da jeg er ret glad for min trådløse Logitech
MouseMan...
Jeg har slået mousefilter til i spillet, det bliver det ikke meget bedre af,
prøvet at sætte grafikken til "virkelig grim/virkelig hurtig" i OpenGL
settings...

/ZIGGE

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-07-02 03:26

> [...]
> det er altså ikke mit ASUS GeForce3 8200's skyld - tror jeg. Nærmere musen

Det er det nok. Jeg har set flere trådløse mus, der er meget uegnede til
FPS-spil, da de har en for langsom opdateringshastighed. De nyere modeller
skulle dog køre noget bedre.

> Er der nogen her der har en ide til hvordan jeg gør musebevægelsen mere
> glidende på skærmen?

Hvilket OS kører du, og er din mus tilsluttet PS/2 eller USB?
Hvis det er PS/2, så kan der fås et program (ps2rate) der sætter
opdateringshastigheden op på PS/2 porten. Det kan være at det kan hjælpe
dig.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jens Sigurdson

Dato : 14-07-02 03:31

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis det er PS/2, så kan der fås et program (ps2rate) der sætter
> opdateringshastigheden op på PS/2 porten. Det kan være at det kan hjælpe

Jeg køre Win2000pro og musen er tilsluttet USB sammen med tastaturet...

/ZIGGE

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-07-02 03:37

> Jeg køre Win2000pro og musen er tilsluttet USB sammen med tastaturet...

Ok, så er der, så vidt jeg ved, ikke noget software der kan forbedre din
refresh-rate på musen.
Prøv evt. om du kan låne en ikke-trådløs mus af nogen, så du kan verificere
om det er musen, der er problemet.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jakob Fromm Pedersem

Dato : 16-07-02 15:04

> [...]
> jeg bruger - måske...
> Er der nogen her der har en ide til hvordan jeg gør musebevægelsen mere

I options/controls/advance, er der en kommando der hedder Mouse Filter

sæt hak i den, og det kører meget bedre..

/Fromm