SCU software
Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 14-07-02 00:26

Hej
Jeg sidder her og bøvler, med min Digital Prioris server
Jeg har smidt et AHA2940UW kort i, da der ikke var nogen controller i den,
da jeg fik den
Biosen på adaptech kortet starter fint, finder hdd og cdrom drev
Problemet ligger i, at jeg ikke kan få lov til at boote fra den.
Så vidt, jeg kan læse i manualer og andet, skal jeg have et program der
hedder SCU til at configge serveren med, så man kan få den til at acceptere
det nye SCSI kort, og derved kan boote fra den.
Men, hvor finder jeg det stykke software ?
Håber der er en der kan hjælpe mig, da jeg nu har brugt over 10 timer på
det.....

Fra : Ole Thomsen

Dato : 14-07-02 06:15

"[TR]Fido_linux" <fido_linux@hotmail.com> wrote

> Jeg sidder her og bøvler, med min Digital Prioris server

http://www.compaq.com/legacysupport/digital/epid55.html

Ole Thomsen

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 14-07-02 12:58

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse
> "[TR]Fido_linux" <fido_linux@hotmail.com> wrote

> http://www.compaq.com/legacysupport/digital/epid55.html

Nu kan det godt være, jeg spørger dumt, men hvilken en af dem, sakl jeg
hente og bruge ?

Fra : Henning

Dato : 14-07-02 12:56

>Biosen på adaptech kortet starter fint, finder hdd og cdrom drev
>Problemet ligger i, at jeg ikke kan få lov til at boote fra den.

Sidder der en boot-bios på controlleren?

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 14-07-02 13:01

ja, det gør der
Den finder oxo bootcd´en fint, og kommer op med en menu om at den ar fundet
en bootable cd...
Så derefter finder den harddisken, og siger så at biosen er instsalleret med
succes.
Derefter hopper den bare videre til der hvor der står: No operating system
found.....
Tror det er derfor jeg skal have fat i overstående software, for at kunne
fortælle bios, at der altså er kommet et nyt scsi kort i.....
Men, ret mig, hvis jeg tagaer fejl.