dmg-filer, kun til Win?
Fra : Per Erik Rønne

Dato : 13-07-02 20:19

Kan dmg-filer kun bruges på Mac? Jeg har en dvd med Encyclopædia
Britannica for Mac 2002 som jeg også gerne ville flytte over til min
Win-laptop - som ikke er forsynet med noget dvd-drev.

Med PC MacLAN kan jeg få forbindelse fra Mac til Win, men ikke den anden
vej?

--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Jesper

Dato : 13-07-02 20:27

Per Erik Rønne <PerRonne@mac.com> wrote:

> [...]
> Win-laptop - som ikke er forsynet med noget dvd-drev.
>
> Med PC MacLAN kan jeg få forbindelse fra Mac til Win, men ikke den anden

Jeg har aldrig hørt om .dmg filer skulle understøttes på PC, prøv at lav
en ISO i VPC
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 14-07-02 02:04

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Jeg har aldrig hørt om .dmg filer skulle understøttes på PC, prøv at lav
> en ISO i VPC

Foreløbig har jeg lavet et VirtualCD image i VirtualPC, som jeg nu
kopierer over ...

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-07-02 06:19

In article <1ffa331.43s5gv1klkxq6N%PerRonne@mac.com>,
PerRonne@mac.com (Per Erik Rønne) wrote:

> [...]
> Win-laptop - som ikke er forsynet med noget dvd-drev.
>
> Med PC MacLAN kan jeg få forbindelse fra Mac til Win, men ikke den anden

dmg filer kan konverteres til ISO filer ude i kommandoprompten.

hdiutil convert fil.dmg -format UDTO -o nyfil.dmg

Se man hdiutil.

ISO filer kan anvendes i Winblows

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 14-07-02 07:01