træf på toppen
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 13-07-02 19:15

Man burde nok skifte sin 45'er ud med en MC. Det der træf på toppen så pænt
morsomt ud i nyhederne her til aften.

MVH Anders AREA51

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-07-02 14:29

Anders Sune Jensen wrote:

> Man burde nok skifte sin 45'er ud med en MC. Det der træf på toppen så
> pænt morsomt ud i nyhederne her til aften.

Det var det skam også
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 14-07-02 14:51

> Det var det skam også
> --
> mvh Jes Vestervang
> FZS600

Var du en af dem der åbnede øl med navlen?

Anders

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-07-02 16:32

Anders Sune Jensen wrote:

> Var du en af dem der åbnede øl med navlen?

Æhh, nej Til gengæld åbnede jeg _mange_

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - med 84,58 bhp

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 14-07-02 18:02

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
> Anders Sune Jensen wrote:
(...)

> Æhh, nej Til gengæld åbnede jeg _mange_
¨
Stod du i baren...?

Mvh Steen, GSF1200N

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 14-07-02 18:46

På "Toppen" behøver man ikke stå i baren for at åbne mange øl. Der er øl i
stride strømme ....... og til rimelige priser
hmmmmm.... de der Pizza Slices var godt nok gode kl. 02:00, når man (også)
havde for lidt blod i alkohollen.

Tak for et godt træf til Scavenius + HD klubben. Og tak til alle de der var
med til at give den helt fremragende stemning som (altid) hersker på
"Toppen". Vi ses helt sikkert deroppe til næste år

--
Med venlig hilsen ham der er blevet lidt solskoldet på trods af al regnen
Henrik Nedergaard, Århus

Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779
IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

-------------------------------------

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-07-02 22:03

Steen Garbers Enevoldsen wrote:
> (...)

> ¨
> Stod du i baren...?

Hæh, det gjorde jeg ikke engang, men jeg havde da 'smuglet' to rammer
dåsethor med på fazeren
Men øllene er som toshidohenrik siger ganske rimeligt prissatte
....og jeg fik da også hilst på nogle dfm'ere
Nåja, jeg havde også lige fazeren på rullefeltet og den har nogle dejlige
kurver De er faktisk skidegode! Jeg skal nok lige scanne dem og
smide dem på binaer. 84,58 bhp havde den på toppen og den har 50 hk
allerede ved 5000 rpm.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 14-07-02 22:50

> Hæh, det gjorde jeg ikke engang, men jeg havde da 'smuglet' to rammer
> dåsethor med på fazeren

En fornuftig mand!

> Men øllene er som toshidohenrik siger ganske rimeligt prissatte
> ...og jeg fik da også hilst på nogle dfm'ere

Jeg kunne desværre ikke komme, men jeg mener også at det er et af de
bedste træf i DK fra tidligere år.

> [...]
> kurver De er faktisk skidegode! Jeg skal nok lige scanne dem og
> smide dem på binaer. 84,58 bhp havde den på toppen og den har 50 hk

Ikke dårligt!

Jeg undrer mig en smule over antallet af decimaler. Giver det overhovedet
mening
at angive nogle decimaler på en rullefelts måling? Er der ikke for store
usikkerheder
til det?

Mvh Steen, GSF1200N

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-07-02 00:59

Steen Garbers Enevoldsen wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> En fornuftig mand!

Tak

> Jeg kunne desværre ikke komme, men jeg mener også at det er et af de
> bedste træf i DK fra tidligere år.

Ja, de nåede endda at runde 5200 motorcykler! Ganske imponerende må man
sige
Generelt må man sige at arrangørerne har rigtig god styr på det.

> Jeg undrer mig en smule over antallet af decimaler. Giver det overhovedet
> mening at angive nogle decimaler på en rullefelts måling? Er der ikke for
> store usikkerheder til det?

Hvorvidt målingen er unøjagtig ved jeg egentlig ikke, men alene det om
kæden er smurt ordentlig kan gøre et par hestes forskel. Den eneste grund
til at jeg tog det med var at jeg selv fandt det finurligt
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 14-07-02 21:41

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Æhh, nej Til gengæld åbnede jeg _mange_
>
> --
Det gjorde jeg vist også så vidt jeg husker :)
Men det var sjovt som altid undtaget hjem turen :(

Michael (uden MC :( )

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-07-02 22:39

m.grewy wrote:

> Men det var sjovt som altid undtaget hjem turen :(

Hvad var der galt med den?.. udover at det er kedeligt at køre ligeud.

> Michael (uden MC :( )

Er der en forbindelse?
Jeg fik yamahaen ned på en 13-14 km/l på hjemturen, men så tog det godt nok
heller ikke lang tid at komme hjem
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 14-07-02 22:41

> Er der en forbindelse?
> Jeg fik yamahaen ned på en 13-14 km/l på hjemturen, men så tog det godt
nok
> heller ikke lang tid at komme hjem
> --
Ja den holder sådan set oppe ved ks-motor med en lille skade da den har
været inde i et vejskilt :(

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-07-02 00:53

m.grewy wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote:
>
> Ja den holder sådan set oppe ved ks-motor med en lille skade da den har
> været inde i et vejskilt :(

Ejj, det var da noget pis! Hvordan skete det?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 15-07-02 07:26

> Ejj, det var da noget pis! Hvordan skete det?
> --

Jeg havde lidt for meget fart på og da jeg så skulle bremse lidt hårdt hen
imod en rundkørsel, men det kunne jeg ikke nå så jeg slap bremsen og
forsøgte at styre istedet det gik også næsten, indtil bagenden begyndte at
glide ud , jeg fik næsten den under kontrol igen men så ramte min bagende et
vejskilt og så blev den lige kastet rundt så var der vist ikke mere at gøre.
Men i sådan et tilfælde bliver man glad for at man har det rigtige tøj på.

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-07-02 00:18

m.grewy wrote:

> [...]
> et vejskilt og så blev den lige kastet rundt så var der vist ikke mere at

Ouch for en tur! Træls at der ikke er andre at give skylden, hva'?
Er cbr'en totalskadet eller hvad? Det er nu synd

> Men i sådan et tilfælde bliver man glad for at man har det rigtige
> tøj på.

Ja! Kører du i læderdragt eller tekstil? Hvordan klarede det turen?

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 16-07-02 08:07

> [...]
> Er cbr'en totalskadet eller hvad? Det er nu synd
>

> Ja! Kører du i læderdragt eller tekstil? Hvordan klarede det turen?

Der er sådan set ikke sket så meget med cbr`en potten + forrør er trykket
flade,bagsvingeren bag ved potten har også fået en tur, hul på motordæksel i
venstre side og nogle pæne ridser i kåben i venstre side.
jeg kører i læder der er enelig ikke så meget at se.
Og mig skete der heldigvis ikke noget med, jeg kunne da selv rejse den op og
trække den derfra.

Michael (som bare venter på en taksator)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-07-02 00:21

"m.grewy" <grewy@fjern.mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Der er sådan set ikke sket så meget med cbr`en potten + forrør er trykket
> flade,bagsvingeren bag ved potten har også fået en tur, hul på motordæksel
> venstre side og nogle pæne ridser i kåben i venstre side.

Det er da altid noget at det ikke er værre og hvis ridserne er pæne, så
skulle de da næsten have lov til at blive

> jeg kører i læder der er enelig ikke så meget at se.

Godt.

> Og mig skete der heldigvis ikke noget med, jeg kunne da selv rejse den op
og
> trække den derfra.

Godt at det ikke gik værre

> Michael (som bare venter på en taksator)

Det er da ellers ikke noget der plejer at tage lang tid, er det?
--
mvh Jes Vestervang - fra sin nye flaptop
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 17-07-02 10:42

> Det er da ellers ikke noget der plejer at tage lang tid, er det?
> --

Jeg ved ikke vor hurtige de taksatore er .
Men et andet problem er at Honda importøren har ferie i den her uge :(

Michael

Fra : Armand

Dato : 21-07-02 18:58

m.grewy <grewy@fjern.mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> [...]
> imod en rundkørsel, men det kunne jeg ikke nå så jeg slap bremsen og
> forsøgte at styre istedet det gik også næsten, indtil

Hæ!

Michael, jeg kan ikke forstå at du tør koge så'en en sødsuppe på den
dummert, når jeg er med på sidelinien herinde

- -
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 21-07-02 21:19

> Hæ!
>
> Michael, jeg kan ikke forstå at du tør koge så'en en sødsuppe på den
> dummert, når jeg er med på sidelinien herinde
>
> - -

Næ det kan jeg sådan set heller ikke :)

Michael

Fra : Niki Techen

Dato : 14-07-02 21:45

"Anders Sune Jensen" <lillejensen.fjerndette@mail.tele.dk> wrote in message
> Man burde nok skifte sin 45'er ud med en MC. Det der træf på toppen så
pænt
> morsomt ud i nyhederne her til aften.
>
> MVH Anders AREA51

Det var et genialt træf. Fik bare en ond solskoldning, der resulterede i
nogle mærkelige vildelser lørdag nat. Nååh ja.. det havde i hvert fald ikke
noget med den ½ kasse øl og 6 bacardi breezer, jeg havde drukket om dagen

Mvh
Niki

Fra : Dobert

Dato : 15-07-02 07:47

> [...]
ikke
> noget med den ½ kasse øl og 6 bacardi breezer, jeg havde drukket om dagen

Det værste ved at komme hjem fra et sådan træf er at der ikke er en kæft der
tror på en..

Hvad lavede i? Jooh.. vi hjernede os ned i 5 dage.. det tager man slet ikke
skade af..

Nævnte jeg forresten at jeg så Julemanden køre forbi på motorcykel med 2 af
hans rensdyr siddende foran.. også på motorcykel?

... suk.. aldrig en der tror på hvad man siger.. skulle nok have været der..
*GGGGGG*

--
// To reply by email, change .denmark to .dk \\

Fra : Niki Techen

Dato : 15-07-02 08:28

"Dobert" <dogbert@dilbert.denmark> wrote in message

> Det værste ved at komme hjem fra et sådan træf er at der ikke er en kæft
der
> tror på en..

Heller ikke altid man tror på sig selv. Meget af det, der sker, er jo noget,
man får fortalt, da man ikke er i stand til at huske det

> [...]
af
> hans rensdyr siddende foran.. også på motorcykel?

Monster griner! *GGG* Måtte godt nok lige gnide øjnene en ekstra gang, da
Rudolf og hans 4 (eller 5) julemænd kom kørende forbi!