Hjælp til suzuki Adress AP50
Fra : Martin

Dato : 13-07-02 17:16

Jeg har lige købt sådan en suzuki, men den kan ikke starte, ham jeg købte
den af sagde at det var kaburatoren der var stoppet, men ´jeg er sku lidt
ked af at skille den total ad, hvis det ik er det. er der nogen der ved hvad
det kan være ??-Ohg evt kan hjælpe... Jeg bor i aalborg..

MVH

Martin

Fra : Martin

Dato : 13-07-02 18:48

Halllooo er her slet ingen ??? Jeg vil altså gerne ud og køre...

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 13-07-02 21:33

Hej
> Halllooo er her slet ingen ??? Jeg vil altså gerne ud og køre...
>

> "Martin" <minizoo@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse
> hvad

Tja, det kan jo være mange ting...
Først, er der gnist, er der kompression, får den benzin (bliver tændrøret
vådt)???

Morten

Fra : Martin

Dato : 13-07-02 21:46

Der er gnist og det lyder til at der også er kompretion og tændrøret bliver
også vådt..

Fra : Finn Poulsen

Dato : 14-07-02 20:07

Jeg har en gammmel AP50. Jeg tror ikke det er kaburatoren, prøv at tage
cylinderen af, det er ret let, og se om stempel og cylinder er i orden.
vh

Fra : Martin

Dato : 14-07-02 21:31

ok, det vil jeg prøve i morgen..