Scrollbar!
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 13-07-02 17:16

Jeg ville blive glad hvis man kunne flytte scrollbaren over i venstre
side... Jeg har en scrollbar i en tabel, men det ville gøre en del ved
udseendet hvis scrollbaren kunne sidde i venstre side istedet for højre...
Det kan måske laves i CSS?

Hjælp søges... ;)

--
Anders Jacobsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-07-02 20:26

Sat, 13 Jul 2002 18:16:04 +0200, skrev "Anders Jacobsen"
<andersj@mail.dk>:

>Jeg ville blive glad hvis man kunne flytte scrollbaren over i venstre
>side...

Leg lidt med dette:

..venstre   {direction: rtl}
..indhold   {direction: ltr}