Hvilken udstødning
Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-07-02 16:03

Hej

Så har jeg fået samlet min Stalker, sat tændnings låsen i m.m. og nu kører
den. Jeg har sat en helt nu polini 47mm på, Polini variator og skiftet
membran bladene. Cylinder er kørt til med orginal ruller og med et Basic
rør, som jeg har lånt.

Hvilket rør skal jeg købe?

Jeg har set på et Next, Nardo, Ixil Twin og lidt flere fra bla. Hebo.

Mvh Michael

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 13-07-02 17:58

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rør, som jeg har lånt.
>
> Hvilket rør skal jeg købe?
>
> Jeg har set på et Next, Nardo, Ixil Twin og lidt flere fra bla. Hebo.

Nu skriver du bare polini 47mm.. men hvis det er sport skal du da ha' star
traffic på..
hvis det er et corsa, har jeg hørt flere siger nardo skulle vøre det bedste!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - Junior MC

Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-07-02 19:44

Jeg har prøvet med et Star Traffic på en 47mm polini med Evo variator og den
kører ikke godt sammen.. JEg skiftede til et next og den kørte meget bedre.

btw. det er en Polini 47mm Alu Ikke en 47mm Corsa.

Mvh Michael

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-07-02 10:58

Nej jeg tror ikke det er en Polini 47mm Alu, for så er du sq den eneste i
verden der ejer sådan en... Det er nok en sport som er jern...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Michael Thomsen

Dato : 15-07-02 12:29

Det er en Alu cylinder.!

Den er iret og ikke rusten! Og blank ikke sort mat som en jern cylinder
ville være!.. Der er W udstødnings kanal.. bla. moto-line sælger den!

Den hedder Cylinderkit special W Vare nr. 86140185 og er en Alu 47mm
cylinder!

Mvh Michael

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-07-02 22:38

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nej jeg tror ikke det er en Polini 47mm Alu, for så er du sq den eneste i
> verden der ejer sådan en... Det er nok en sport som er jern...

Hmm.. nej det er han ikke! Polini's 47 mm Alu kit er til piaggio motore, så
den er god nok, yder vist lidt over corsa

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-07-02 00:25

> [...]
den
> kører ikke godt sammen.. JEg skiftede til et next og den kørte meget

Så skulle du psøve med nogle ruller der passer i vægt!

> btw. det er en Polini 47mm Alu Ikke en 47mm Corsa.

Okay, havde ikk set noget Alu nogen steder :)
Jeg ville vælge et snoringsrør altså et Nardo eller lign.

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-07-02 10:59

Hvis du har penge til det så køb en Hebo Performer, det rykker også kanon md
et sport kit... Ellers så er et next også fint til det...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522