Hiv-positiv Muppet
Fra : Child in time

Dato : 13-07-02 13:49

Måske er jeg off-topic (i to grupper endda), men whatever.

Hver niende person i Sydafrika er HIV-smittede, f.eks. er 30,6% af
gravide kvinder sidst i 20erne HIV-smittede.

HIV/AIDS er så almindeligt, at man nu vil introducere det for 3-7
årige børn, ved hjælp af en HIV-positiv muppet.

http://www.cnn.com/2002/SHOWBIZ/TV/07/12/sesame.street.reut/index.html

Jeg har desværre ikke mulighed for at futte, gør det selv.
FUT: dk.politik

venlig hilsen
cit

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 13-07-02 14:31

In article <5f0215d9.0207130449.63317b98@posting.google.com>,
Child in time claimed the following:
> Måske er jeg off-topic (i to grupper endda), men whatever.
>
> Hver niende person i Sydafrika er HIV-smittede, f.eks. er 30,6% af
> gravide kvinder sidst i 20erne HIV-smittede.

HIV er en effektiv måde at stoppe befolkningstilvæksten på, i områder hvor der
er flere mennesker end resourcerne kan klare. Det er naturens vilje, hvor man
før nøjedes med at have hungersnød i områder, begyndte vi at forhindre denne
naturlige måde at begrænse antallet af mennesker på, og naturen svarede igen
med HIV.

Men det er meget nemt at undgå HIV:

1) Hvis man er i et parforhold må ingen af partnerne bolle udenom
2) Hvis man er homoseksuel må man ikke dyrke ubeskyttet sex

2 ganske simple husråd, der praktisk talt eliminerer chancen for at få hiv.

--
Anders Vind Ebbesen
"Any doctrine that weakens personal responsibility for judgement and for action

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 13-07-02 15:17

Anders Vind Ebbesen <spam@boomer.dk> wrote:

> 1) Hvis man er i et parforhold må ingen af partnerne bolle udenom

Men man kan jo ikke vide hvad den anden gør ...

> 2) Hvis man er homoseksuel må man ikke dyrke ubeskyttet sex

Heller ikke hvis de er i et parforhold? Hvorfor egentlig denne skelnen?
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 13-07-02 15:48

In article <1ff9p2d.1fzwwu7og2ezlN%PerRonne@mac.com>,
Per Erik Rønne claimed the following:

> Men man kan jo ikke vide hvad den anden gør ...

Det er sandt. Men hvis man har den mistro kan man ikke leve i et forhold. Og
den som er parat til at gøre det, må også tænke at den anden kan finde på det,
og i så fald benytter de nok kondom alligevel.

> Heller ikke hvis de er i et parforhold? Hvorfor egentlig denne skelnen?

Fordi det er mere udbredt blandt homoseksuelle der lever i parforhold at bolle
udenom, end hos heteroseksuelle. I hvert fald ifølge de bøsser jeg selv har
snakket med.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-07-02 15:30

"Anders Vind Ebbesen" <spam@boomer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> 2) Hvis man er homoseksuel må man ikke dyrke ubeskyttet sex
>
> 2 ganske simple husråd, der praktisk talt eliminerer chancen for at få

Desværre viser det sig jo bare at seksualkulturen i afrikanske lande er
meget langt fra vores stadig temmelig monogame kultur.

Man har jo indtryk af at de knepper uhæmmet til højre og venstre dernede.

Desuden kan man åbenbart ikke få dem til at forstå, at kondomer er det
eneste der hjælper, fordi de befinder sig på et uddannelsesmæssigt
stenalderstadie som vi selv er delvist medskyldige i.

I skulle prøve at se en planche til afrikanske familier med flere koner, jeg
engang så (jeg tror det var på www.rotten.com)

Det var en længere og kompliceret udredning, hvor bare skulle have stået:
Brug kondom!

Men der er ikke noget at syge til at kønssygdomme eksploderer i lande med
bigami. Det er helt andre koefficienter, der arbejdes med, når man ikke bare
smitter een samlever, men får spredt sygdommen til alle konerne, hvoraf et
par måske kan være een utro, mens man dusker den trejde...

Familiær hygge, om man så må sige.

Anders Peter Johnsen

Fra : P.N.

Dato : 13-07-02 17:32

og david dukes glimrende hjemmeside
http://www.davidduke.com/writings/howisraeliterror.shtml

"Child in time" <citime@hushmail.com> wrote in message
> [...]
>
> HIV/AIDS er så almindeligt, at man nu vil introducere det for 3-7
> årige børn, ved hjælp af en HIV-positiv muppet.

Dette viser hvorfor negre ikke bør lukkes ind i DK. De udgør en potientel
helbredsrisiko for den almindelige befolkning.

P.N.

---

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 13-07-02 20:48

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[SNIP]

> Dette viser hvorfor negre ikke bør lukkes ind i DK. De udgør en potientel
> helbredsrisiko for den almindelige befolkning.
>
> P.N.

Hvad fanden er det for noget politisk ævl? Hvis du er bekymret for dit eget
helbred kan du jo bare undlade at have sex med den del af befolkningen (men
det ville du jo nok aldrig gøre uanset ?) - eller bruge kondom (som man vel
også bør gøre med andre ikke-testede partnere.....

/ Tommy (som mener at racisme er udtryk for mindreværdkomplekser)

Fra : HrSvendsen

Dato : 14-07-02 13:46

Tommy Bruus-Jensen skrev:

> Hvad fanden er det for noget politisk ævl?

Du er havnet på dk.politik.

> / Tommy (som mener at racisme er udtryk for
> mindreværdkomplekser)

Det defineres ellers som det præcist modsatte. Men nok om det.
Det hører ikke til her i gruppen.

mvh. Svendsen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 15-07-02 17:29

On Sat, 13 Jul 2002 18:32:14 +0200, "P.N." <pip160@hotmail.com> wrote:

>Dette viser hvorfor negre ikke bør lukkes ind i DK. De udgør en potientel
>helbredsrisiko for den almindelige befolkning.

Hmm, min kone har ikke haft en negativ indflydelse paa mit helbred
Hvis du ellers er saa bange for at blive smittet, saa lad da vaer med
at have sex med dem, det er ret enkelt!

Lars
San Francisco
http://www.ehlers.us/
http://pages.sbcglobal.net/sanfranehlers/mustang.htm

Fra : P.N.

Dato : 15-07-02 21:19

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Hmm, min kone har ikke haft en negativ indflydelse paa mit helbred
> Hvis du ellers er saa bange for at blive smittet, saa lad da vaer med
> [...]

Well jeg får jeg hvad skal have hos min bedre halvdel, men der er jo en del
unge kvinder der er stærkt tiltrukket af de meget veludrustede og abelignede
afrikanere. Og der ved bliver en del smittet desværre, hvis regeringen kunne
holde dem ude, ville der osse bliver mere til danskerne.
P.N.

---

Fra : Ghita

Dato : 16-07-02 09:20

> "Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

Og du tror at den almindelige befolkning er for dum til at beskytte
sig selv ?
Det må vist stå for egen regning ............

> Well jeg får jeg hvad skal have hos min bedre halvdel, men der er jo
> en del unge kvinder der er stærkt tiltrukket af de meget veludrustede
> og abelignede afrikanere.

> Og der ved bliver en del smittet desværre,

Har du aldrig hørt om kondomer ?
Ubeskyttet sex kan føre til mangt og meget uanset hvem det dyrkes
med.

> hvis regeringen kunne holde dem ude, ville der osse bliver mere til
> danskerne.

Hvis de danskere du her omtaler er ligeså tåbelige som du vil jeg
nu foretrække at leve i cølibat.

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 16-07-02 10:48

> [...]
kunne
> holde dem ude, ville der osse bliver mere til danskerne.

*PLONK*

Fra : T'abula R'asa

Dato : 15-07-02 22:42

15. juli 2002, kl. 22:18:36.
"P.N.", 62.79.52.10.adsl.suoe.worldonline.dk

> Well jeg faar jeg hvad skal have hos min bedre halvdel, men der er
> jo en del unge kvinder der er staerkt tiltrukket af de meget
> veludrustede og abelignede afrikanere. Og der ved bliver en del
> smittet desvaerre, hvis regeringen kunne holde dem ude, ville der
> osse bliver mere til danskerne.

Straffeloven:

" 266 b. Den, der offentligt eller med forsaet til udbredelse i en
videre kreds fremsaetter udtalelse eller anden meddelelse, ved
hvilken en gruppe af personer trues, forhaanes eller nedvaerdiges
paa grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse,
tro eller seksuelle orientering, straffes med boede, haefte eller
faengsel indtil 2 aar. "

Omskriv dine holdninger for fremtiden, ellers kan du med garanti
forvente en politianmeldelse herfra.

PSW, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : Lars Ehlers

Dato : 15-07-02 23:10

On 15 Jul 2002 21:42:09 -0000, T'abula R'asa
<tabularasa@nym.alias.net> wrote:

> [...]
> faengsel indtil 2 aar. "
>
>Omskriv dine holdninger for fremtiden, ellers kan du med garanti

Samme her! Jeg bliver temmeligt stoedt, hvis man kalder min kone og
andre sorte for "abelignende". Den er sgu for grov!

Ved naermere eftertanke ryger der en klage afsted til Worldonline.dk
med det samme.

Fra : P.N.

Dato : 16-07-02 01:39

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in message
> 15. juli 2002, kl. 22:18:36.
> "P.N.", 62.79.52.10.adsl.suoe.worldonline.dk

> Omskriv dine holdninger for fremtiden, ellers kan du med garanti
> forvente en politianmeldelse herfra.
>
> PSW, s.a.p.

Undskyld men skulle det komme fra dig som er erklæret pædofil, du vil gerne
have at vi andre udviser tolerance over for dine tilbøjeligheder til børn,
men samtidig er du så intolerant over for andres holdninger, <snip> en del
unge kvinder der er staerkt tiltrukket af de meget veludrustede og
abelignede afrikanere<snip>
jamen hvad er det så osse racisme at skrive at de er veludrustede, er det
ikke en kompliment til afrikanerne. Det kan da ikke være rascisme.
P.N.

---

Fra : TBC

Dato : 16-07-02 02:58

> jamen hvad er det så osse racisme at skrive at de er veludrustede, er det
> ikke en kompliment til afrikanerne. Det kan da ikke være rascisme.

Tag dig nu sammen. Loven taler om udtalelser der er truende, forhånende
eller nedværdigende.

Det er altså ikke noget galt ifht den hvis jeg f.eks siger "der er sku' nu
ikke noget som en frodig rund negerrøv ...nams "

Til gengæld kvalificerer dit udtalelse om "veludrustede og abelignede
afrikanere" sig som værende forhånende eller nedværdigende. Men det er
desværre ikke overraskende, blot endnu en skuffelse, for mig nu at se en
direkte rascistisk udtalelse som denne her i gruppen. Men i betragtning af
alle de misbiligende indlæg og den ånd der generelt er fremhærskende her i
gruppen ifht fremmede, kan jeg ikke sige at jeg er overrasket. Folks
indstillinger er jo selv i sin vanlige retoriske indpakning faktisk
ligefremme og i mangfoldighed at læse om her i gruppen (dk.politik) - Men
der må sku' da være en grænse for hvor meget man skal forages. Kunne man
sige at rimelighedens grænse i den forbindelse kunne være hvad der
almindeligvis var indenfor lovens grænser ?

--
TBC
Torben Bojer Christensen

Fra : TBC

Dato : 16-07-02 18:15

Fra : HrSvendsen

Dato : 16-07-02 02:50

T'abula R'asa skrev:

> [...]
> faengsel indtil 2 aar. "
>
> Omskriv dine holdninger for fremtiden, ellers kan du med
> garanti forvente en politianmeldelse herfra.

En nyhedsgruppe eller to i dk.hierakiet kommer næppe ind under
"en videre kreds". Hvis du tror andet, bliver du nok overrasket,
når du indgiver din anmeldelse. Jeg tror desuden, at politiet er
blevet godt træt af de angivere, der har travlt på dk.hierakiet.
Men prøver du alligevel, må du endelig fortælle, hvad der kommer
ud af sagen.

Er der forresten nogen, der ved, hvordan det går med Davids §266
anmeldelse? Han nægter jo at fortælle gruppen om det.

mvh. Svendsen

Fra : arc@na

Dato : 16-07-02 10:45

On ti 16 jul 2002 03:49:40a, "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote
in news:agvu3g$2g7$1@tux.netsite.dk:

> Er der forresten nogen, der ved, hvordan det går med Davids §266
> anmeldelse? Han nægter jo at fortælle gruppen om det.

Hvis han har taget den med på ferie, kan den jo være løbet ud i
sandet...

arc@na

Fra : T'abula R'asa

Dato : 16-07-02 16:47

---

> [...]

veludrustede og abelignede afrikanere. Og der ved bliver en del
smittet desvaerre, hvis regeringen kunne holde dem ude, ville der

"P.N.":

> Undskyld men skulle det komme fra dig som er [irrelevant. psw.],
> du vil gerne have at vi andre udviser tolerance over for [...],
> men samtidig er du saa intolerant over for andres holdninger [...].

Det er dig, som (i denne sammenhaeng) er intolerant. Jeg er tolerant
i forhold til menneske i den verdensdel, du saa nedsaettende omtaler.

Men det skal vi slet ikke diskutere. Fremover skal du bare ikke poste
den slags udtalelser, medmindre du oensker at blive meldt til politiet.

PSW, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

--

AFA, c/o Kafa-X,
Korsgade 19, kld.

http://www.antifa.dk
NO RACISM

Fra : HrSvendsen

Dato : 17-07-02 06:11

T'abula R'asa skrev:

> Men det skal vi slet ikke diskutere. Fremover skal du bare
> ikke poste den slags udtalelser, medmindre du oensker at blive
> meldt til politiet.

Hvorfor i alverden krydsposter du dine ligegyldige trusler mellem
dk.politik og dk.snak.seksualitet? Er det noget seksuelt for dig?

fut: dk.admin.netikette

--
Optimér udseendet af indlæg i nyhedsgrupper.
http://home.in.tum.de/~jain/software/quotefix.php