Scottoiler....
Fra : Esben Laursen

Dato : 13-07-02 11:02

Da jeg snart skal skifte kæde tænkte jeg på om Scottoiler er noget
opreklameret lort eller det bare er det vildeste pis. Jeg har en CB450S, men
der skulle vel ikke være problemer med det da de skriver "universal kit"
eller er det ikke den man skal "hoppe" på...
Det ville måske være dejligt hvis man kunne finde en klon, da den jo er ret
dyr..

Hilsen

Esben

Ps. Hvor køber man det billigeste kæde kit??

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 13-07-02 12:04

"Esben Laursen" <spam@hyber.dk.remove> wrote in message
> [...]
> eller er det ikke den man skal "hoppe" på...
> Det ville måske være dejligt hvis man kunne finde en klon, da den jo er

Jeg tror de fleste herinde er enige omkring at scottoiler ikke er noget
gejl, mange af dem jeg har snakket omkring det er rigtig glade for det, og
jeg har selv et kit liggende i Allerød. Som jeg kan hente om en god uges
tid. Så må jeg kigge på om det er noget jeg selv kan hitte ud af at montere.
Kig evt. på www.dmcn.dk under anmeldelse af produkter der er et par (3)
anmeldelser