Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Diverse UPLOADED - PHOTOS fra HP´s 812
Fra : J. Kunzendorf

Dato : 13-07-02 11:01

Hej Til alle

Det må jeg sige, Megapixel er en uovertruffen god side, at have med,
at gøre hvad angår upload af mange Mb!!!

Dog kunne menüerne på siden godt være mere logisk opbygget, man får
utrolig mange klik frem & tilbage, for at komme til den side man
ønsker!!

MEN I SKAL OGSÅ HAVE FORNØJELSEN AF AT SE MINE FOTOS!!!!!!

Her er et par link til siden:

http://megapixel.dk/vis/album/318

http://MegaPixel.dk/vis/album/316

http://MegaPixel.dk/vis/album/315

http://MegaPixel.dk/vis/album/306

DE ER TAGET MED HP´S PHOTOSMART 812 (V09.27)&(V08.27)............

Mvh. JKM

Fra : Morten Winther

Dato : 13-07-02 15:04

"J. Kunzendorf" <jkm@tdcspace.dk> wrote in message
> Hej Til alle

Hej

> Det må jeg sige, Megapixel er en uovertruffen god side, at have med,
> at gøre hvad angår upload af mange Mb!!!

Jeg kan se du ikke har benyttet muligheden for at uploade via ftp som ellers
er den hurtigste metode. Går ud fra at du så har brugt ZIP-upload?

> Dog kunne menüerne på siden godt være mere logisk opbygget, man får
> utrolig mange klik frem & tilbage, for at komme til den side man
> ønsker!!

Hvis du har tid til at uddybe det må du meget gerne sende en mail til
support@megapixel.dk, så vil jeg kigge på hvad der kan lade sig gøre for at
lave det bedre.

> MEN I SKAL OGSÅ HAVE FORNØJELSEN AF AT SE MINE FOTOS!!!!!!

Det er helt sikkert et par gode fotos imellem de links du har givet.

--
Venlig hilsen

Morten
Webmaster MegaPixel

MegaPixel.dk bliver større for hver dag der går. Lige netop nu er der gemt
6967 billeder som fylder i alt 3493 mb. Der er i alt vist 50986 billeder.