Korrespondancen er røget
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 13-07-02 09:27

Jeg har pillet ved elinstallationen og nu har jeg problemet med at få noget korrespondance til at virke igen. Mit system består af
tre kontakter og to lamper. Lige nu virker det når jeg tænder på den ene kontakt, men bruger jeg en anden falder spændingen fra 230
V til 115 V. Har jeg på en eller anden måde fået dem koblet i serie, og er det egenligt galt. Jeg er ret meget på den og vil gerne
have et grundkursus i korrespondance (principdiagram eller lign.), hvis nogen ligger inde med rette viden. Allerhelst vil jeg dog
bare have det til at virke igen om jeg så kan først det eller ej

Kan nogen hjælpe mig?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

This emails is made by 100% recycled electrons

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-07-02 10:14

On Sat, 13 Jul 2002 10:26:40 +0200, "Lars Thomsen Nielsen"
<lars@flexcom.dk> wrote:

>Jeg har pillet ved elinstallationen og nu har jeg problemet med at få noget korrespondance til at virke igen. Mit system består af

>Kan nogen hjælpe mig?

Prøv i dk.teknik-hierakiet. Der er med garanti nogen som kan.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 13-07-02 10:48

> Prøv i dk.teknik-hierakiet. Der er med garanti nogen som kan.

Jeg troede kun der var en for elektronik, men nej, jeg havde overset dk.teknik.el.

Den er nu posted der istedet.

Tak for hintet.

Lars