Pris og erfaringer på/med Xenical?
Fra : Freedom

Dato : 13-07-02 08:59

Gode eller dårlige erfarninger vil jeg meget gerne høre. Hvordan har i fx.
kunne lade være med at spise meget mad det hjælper pillerne vel ikke med
hvis man har tendens til at overspise!

Og så lige prisen i dag;)?
Iben

Fra : KatjaStrofen

Dato : 13-07-02 10:44

Freedom <freedom@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d2fddb8$0$12699$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> kunne lade være med at spise meget mad det hjælper pillerne vel ikke med

Hej Iben
Jeg har ingen personlige erfaringer omkring Xenical
Men kan da fortælle priserne efter at have slået dem op her på nettet
Xenical fåes i to størrelser - 42 kapsler og 84 kapsler - kræver recept -
intet tilskud og fåes i priserne 391,60 og 731.10!

Jeg kan huske jeg overvejede at få dem engang.. men tjaeh kom frem til
konklusionen at hvis jeg skulle betale dem, via min SU ville jeg slet ikke
have råd til at købe noget mad *GG* ogderfor var pengene spildt!

Katja