Udstilt med navn, adresse og mailadresser
Fra : Peteer

Dato : 13-07-02 06:05

Hej

På denne side bliver en dreng udstilt med navn, adresse og mailadresser, er
det lovlig?

Hvis nej, hvem er ansvarligt og strafbar?

Peteer

http://fcaarhus.dk/index.asp?page=nyheder&subpage=visnyhed&id=207#kommentare

Fra : ha

Dato : 13-07-02 09:14

> På denne side bliver en dreng udstilt med navn, adresse og mailadresser,
er
> det lovlig?

Hvem siger det er en dreng, det er måske dig selv det handler om?

mvh
ha

Fra : Peteer

Dato : 13-07-02 13:45

Næ, det er ikke mig, jeg er bare intresseret i problematiken.

Men en sød historie fra det virkelige liv.