Slankekur!
Fra : MS

Dato : 13-07-02 00:50

Hej

Efter jeg har siddet og kigget motions-online.dk slankekur igennem har jeg
fundet ud af at det er den jeg vil følge. Så jeg har lige lidt spørgsmål,
som jeg håber i kan svare på:

1: De dage hvor jeg skal styrke træne, skal jeg så spise før og lige efter
jeg har trænet, skal jeg tage protein pulver, som jeg gjorde da jeg KUN
trænede eller vil det være dumt??

2: Vil det skade kuren at tage kreatin, det giver jo en go boot, så jeg vil
vel forbrænde mere??

3: De dage hvor jeg skal Konditionstræne, i det trænings center jeg bruger
har de ikke alle de maskiner, kun cykler, kan jeg så nøjes med at løbe og
cykle??

4: Hvad med kosten hvor meget skal jeg ca. spise, jeg er 192 høj og er
kraftig bygget... er der nogen der gerne give en ca mad/kost plan??

5: Er nogle form for slanke midler man kan indblande i kuren??

6: Vil det ske noget ved at have 1 ugentlig dag hvor man spiser hvad man har
lyst til og drikker (da jeg er 18 og gerne vil i byen med vennerne) hvad man
vil. Men ikke fuldstændig sindsygt??

Håber virklig i kan hjælpe!!

MS

Fra : MIKKEL JENSEN

Dato : 21-07-02 11:35

"MS" <ms@ms.dk> wrote in message

> 1: De dage hvor jeg skal styrke træne, skal jeg så spise før og lige efter
> jeg har trænet, skal jeg tage protein pulver,

Nu kan jeg ikke huske hvad MOL skriver om at spise lige før, men umiddelbart
efter træning er en god ting. Proteinpulver skader ikke, men husk at der er
energi i, så det vil bidrage til din samlede energiindtagelse.

> 2: Vil det skade kuren at tage kreatin, det giver jo en go boot, så jeg
vil
> vel forbrænde mere??

Nej, Kreatin skader ikke kuren, men vær opmærksom på, at kreatin binder
temmelig meget væske i kroppen, så du bør ikke blive desillusioneret, når du
ser at det går den forkerte vej med vægten, når du begynder med kreatin.

> 3: De dage hvor jeg skal Konditionstræne, i det trænings center jeg bruger
> har de ikke alle de maskiner, kun cykler, kan jeg så nøjes med at løbe og
> cykle??

Ja da! det drejer sig om at få motioneret - formen er stort set underordnet,
blot du følger ideerne om intensitet.

> 5: Er nogle form for slanke midler man kan indblande i kuren??

Nej, hold dig fra den slags.!

> 6: Vil det ske noget ved at have 1 ugentlig dag hvor man spiser hvad man
har
> lyst til og drikker

Hvis du spiser præcis hvad du har lyst til, så har kuren ingen effekt - du
kan formentlig godt spise de ting du har lyst til, men mængderne skal
begrænses... det er ikke så meget hvad du spiser, men hvor meget du spiser.
Der er meget energi i alkohol (og pizza og fritter og...)

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://home.tiscali.dk/~mgj