Hvornår er det bedst at løbe?
Fra : MS

Dato : 12-07-02 21:54

Hej hvornår er det bedst at løbe?? når man lige har spist? før man spiser??

Fra : Helle Nielsen

Dato : 12-07-02 22:54

"MS" <ms@ms.dk> wrote in message
> Hej hvornår er det bedst at løbe?? når man lige har spist? før man
spiser??

----
Hejsa.

Det er bedst før du spiser da du så vil forbrænde mere - generelt er det
altid bedst at træne når man ikke har spist i nogle timer. Ellers vil du
føle dig tung og det vil være for hårdt!

/Helle

Fra : MIKKEL JENSEN

Dato : 21-07-02 11:46

"Helle Nielsen" <helle@jirty.dk> wrote in message

> Det er bedst før du spiser

Det er efter min mening også rigtigt, at man bør vente nogle timer med at
motionere efter et måltid, men, at du skulle forbrænde mere umiddelbart før
et måltid end efter, er lodret forket. Rent faktisk vil du forbrænde mere
lige efter et måltid - men, som du siger, så er de færreste oplagte til de
store fysiske udfoldelser umiddelbart efter et måltid mad

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : MS

Dato : 12-07-02 23:59

Hvad så når man har spist hvornår skal det så forbrændes

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 13-07-02 14:55

Hej!

> Hej hvornår er det bedst at løbe?? når man lige har spist? før man
spiser??

Jeg har læst engang, at fedtforbrændingen er størst om morgenen inden du har
spist. Jeg ved ikke om det passer, men jeg kan IKKE løbe inden jeg har
spist. Pga. skiftende arbejdstider løber på mange tider af døgnet, og føler
mig bedst tilpas et par timer efter et måltid.
Jeg løber ikke for at tabe min, men har dog tabt 7 kg. siden januar, ved at
øge løbeturene fra 2 gange til 3 gange pr. uge, og så lidt længere
distancer. ialt ca. 12 - 14 km pr. gang, og så er det sjovt.....

Hilsen

Kurt Kristiansen

kurt.kristiansen@stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/dk/

Fra : MIKKEL JENSEN

Dato : 21-07-02 11:47

"Kurt Kristiansen" <kurt_k@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jeg har læst engang, at fedtforbrændingen er størst om morgenen inden du
har
> spist.

Det er forkert, og det er usundt at motionere på tom mave - der er fare for
at få meget lavt blodsukker, hvilket kan bevirke, at man dratter om etc.
Kort sagt: motion på tom mave er fy!

- Mikkel

Fra : izeqb

Dato : 13-07-02 21:38

On Fri, 12 Jul 2002 22:53:38 +0200, "MS" <ms@ms.dk> wrote:

>Hej hvornår er det bedst at løbe?? når man lige har spist? før man spiser??

Du skulle prøve at besøge denneher side: www.run4fun.dk
de har også et udemærket forum, med nogle folk der ved hvad de snakker
om (ikke en kritik af jer andre

// Hjalte