Radeon 7200 VIVO
Fra : Kim

Dato : 12-07-02 21:54

Jeg har ingen problemer længere med mit TV-out..Hurrahh..Og dog:

Kan man kun klone skærmen over på TV'et, eller kan man f.eks. køre
film på tv og arbejde med noget anden på skærmen ?
På nogle kort kan man vælge om det skal klones, eller om man vil
udvide skrivebordet ??
Men jeg kan ikke finde det på ATI-kortet.
Mvh, Kim

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 14-07-02 13:23

Kim wrote:
> [...]
> På nogle kort kan man vælge om det skal klones, eller om man vil
> udvide skrivebordet ??
> Men jeg kan ikke finde det på ATI-kortet.

nu er jeg ikke sikker på det her, men var det ikke kun den gamle
Radeon64 Vivo og den efterfølgende 7500 model der havde Hyper/Hydra
Vision eller hvad det nu hedder..?!?

Fra : Kim

Dato : 14-07-02 16:05

Det ER den "gamle" Radeon64 VIVO med 64Mb DDR-RAM.
Den kaldes vist nok 7200 i dag...
Hva' er "hyper/Hydra" ???

Mvh, Kim