Nogen der ved om en Starship Troopers 2 ko~
Fra : Chingachgook

Dato : 12-07-02 21:37

Jeg har kigget lidt på imdb, men der er intet om en 2'er.. Nogen der har
hørt noget om det, eller må jeg bare se at acceptere at der ikke laves flere
(for det er jo en skam IMHO)?!?!?!

Jeg har søgt lidt på nettet, og der er mange af artiklerne desværre for
gamle. Mangle af dem er da den lige kom ud på video/dvd (dvs. 1988-1999) og
de er endnu ikek blevet opdateret :(

--
//Chingachgook (Som var mega glad for Starship Troopers)
Remove the "!" in my mail adr. to reply

Fra : John Hinge

Dato : 12-07-02 21:57

On 12 jul 2002 Chingachgook was heard to say:

> [...]
> desværre for gamle. Mangle af dem er da den lige kom ud på
> video/dvd (dvs. 1988-1999) og de er endnu ikek blevet opdateret :(

Tjaaa, som du selv har opdaget har der tilsyneladende ikke
været liv i projektet længe...
http://www.corona.bc.ca/films/details/startroop2.html
er ikke opdateret siden 1999...

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Silver

Dato : 13-07-02 18:08

> Tjaaa, som du selv har opdaget har der tilsyneladende ikke
> været liv i projektet længe...
> http://www.corona.bc.ca/films/details/startroop2.html
> er ikke opdateret siden 1999...

Lidt synd egentlig for det var en kanon action film syntes jeg, ren beverly
hills i rummet men det var til at overse , men jeg ville skam gerne se
fortsættelsen som filmen da helt klart ligger op til i slutningen.

Mvh
Silver

Fra : Morten DH

Dato : 13-07-02 18:46

John Hinge <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9249E9DCE143ASHAYERA@193.88.15.201...
> On 12 jul 2002 Chingachgook was heard to say:

> Tjaaa, som du selv har opdaget har der tilsyneladende ikke
> [...]

Mon ikke det skyldes det TV-serie halløj der bliver lavet istedet (har ikke
set det men der kommer da nogle DVD'er i ny og næ)?

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 13-07-02 21:05

> Mon ikke det skyldes det TV-serie halløj der bliver lavet istedet (har
ikke
> set det men der kommer da nogle DVD'er i ny og næ)?

Er der blevet lavet en TV-serie over Starship Troopers?
Det synes jeg ikke jeg har hørt noget om før, men det kunne da være en fed
ide.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 13-07-02 21:08

Johnny Jakobsen <btz@area42.dk> wrote:

> ikke
> >

> Er der blevet lavet en TV-serie over Starship Troopers?
> Det synes jeg ikke jeg har hørt noget om før, men det kunne da være en fed
> ide.

Såvidt jeg har hørt, var det serien der kom først. Har vist kørt et par
sæsoner og skulle være rigtig fed. Men det er så også alt jeg ved.

anr

"Can't we have one meeting that doesn't end with us
digging up a corpse?"
-Mayor "Diamond" Joe Quimby

Fra : Jens Thomsen

Dato : 13-07-02 22:47

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> skrev i en meddelelse

> Er der blevet lavet en TV-serie over Starship Troopers?
> Det synes jeg ikke jeg har hørt noget om før, men det kunne da være en fed
> ide.

Serien er computeranimeret og kan købes på dvd. Den har ikke rigtigt andet
med filmen at gøre, end at begge bygger på Henleins bog. Serien skulle været
langt mere tro mod forlægget end filmen.

MVH
Jens

Fra : Peter Brodersen

Dato : 13-07-02 23:27

On Sat, 13 Jul 2002 23:47:08 +0200, "Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk>
wrote:

>Den har ikke rigtigt andet
>med filmen at gøre, end at begge bygger på Henleins bog.

.... som i øvrigt, som en bekendt kommenterede, er: ".. ganske
alvorligt ment. På en små-fascistoid, militær-forherligende måde"

--
- Peter Brodersen

Fra : Jeppe Møller

Dato : 14-07-02 15:31

> ... som i øvrigt, som en bekendt kommenterede, er: ".. ganske
> alvorligt ment. På en små-fascistoid, militær-forherligende måde"

Sweeet!

/Jeppe

Fra : -V-

Dato : 15-07-02 00:08

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse
> ... som i øvrigt, som en bekendt kommenterede, er: ".. ganske
> alvorligt ment. På en små-fascistoid, militær-forherligende måde"

For folk, som har læst romanforlægget til Starship Troopers (som er en del
anderledes og *langt* bedre en filmen) vil det stå lysende klart, at han
rent faktisk var ganske alvorlig i sine tanker om, ikke at tildele
amerikanske borgere stemmeret etc. før de havde aftjent deres værnepligt.
Denne (små-?)fascitoide holdning går igen i flere af hans bøger, så han har
sgu nok ment det temmelig alvorligt.

-V-

Fra : ottesen

Dato : 14-07-02 00:20

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> wrote in message

> Er der blevet lavet en TV-serie over Starship Troopers?
> Det synes jeg ikke jeg har hørt noget om før, men det kunne da være en
fed
> ide.

Det kunne faktisk være en totalt griner idé. Det bliver dog nok lidt
svært at få Aron Spelling med på idéen, med alt det monster-splat der så
skulle være i serien. (hvis den da ellers skulle være i tråd med
filmen..).

/ottesen

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 14-07-02 12:44

> [...]
> svært at få Aron Spelling med på idéen, med alt det monster-splat der så
> skulle være i serien. (hvis den da ellers skulle være i tråd med

Det skal du nu ikke sige. Aareon Spelling har da lavet en vampyr TV-serie,
"Kindred: The Embraced" som iøvrigt var ganske underholdende.

-The Baptizer
www.area42.dk