6310i vs. T68i
Fra : Morten H B

Dato : 12-07-02 20:49

Min nuværende 6210 trænger efter næsten 2 års brug til en udskiftning. Jeg
har kig på henholdsvis Nokia 6310i og Ericsson T68i.

Mine krav er bluetooth, GPRS, trippleband, vibrator, T9, god plads til både
telefonnumre og sms i telefonen. Begge telefoner møder disse krav, men jeg
er lidt i tvivl.

Jeg kan godt lide T68i for dens farvedisplay, men har på den anden side kun
haft Nokia før, og er derfor lidt bekymret for overgangen til Ericsson.

Er der andre tidligere Nokiabrugere der har skiftet til T68i med succes,
eller burde jeg hellere holde mig til 6310i (og spare 900kr) og så leve uden
farver? Jeg tidligere købt en Siemens S35 som jeg kun havde i 2 dage
hvorefter jeg solgte den og købte min nuværende 6210, fordi jeg synes den
manglede for mange småting som min tidligere 6150 kunne og som min 6210 også
kan, så jeg er måske lidt kræsen.

/Morten

Fra : MaRk

Dato : 12-07-02 20:58

www.mobildebat.dk lyder alle MEGET tilfreds med deres T68I, prøv at gå
ind og læs lidt der....

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 12-07-02 21:02

> Er der andre tidligere Nokiabrugere der har skiftet til T68i med succes,
> eller burde jeg hellere holde mig til 6310i (og spare 900kr) og så leve
uden
> farver?

Personligt ville jeg vælge Nokia... Jeg har kørt samme rute som dig - havde
først en 6150, har nu en 6210 og er ikke i tvivl om at jeg skal have Nokia
igen når der skal skiftes ud! 6150/6210/6310 minder utroligt meget om
hinanden, og det er derfor nemt for dig at skifte uden egentligt at ændre
dine telefonvaner - skifter du til Ericsson skal du vende dig til helt ny
tankegang når det gælder brugen af telefonen...

Bare min mening - held og lykke med købet!

--

Med Venlig Hilsen
Jonas M. Nielsen

Mail: moritz@e-box.dk
Web: www.dangerzone.dk

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 13-07-02 09:19

Hvad smager bedst: bolcher eller lakrids?

De svar man får på sådan et spørgsmål er naturligvis afhængig af, hvem du
spørger.

Jeg er klar Nokiatilhænger, og vil uden tvivl sige 6310 (har en selv).

Jeg har både haft Nokia og Ericsson før (dog ikke T68i), og jeg synes, at
Nokia er væsentligt mere logiske.

(Og det samme siger min kone i øvrigt.)

Vh, Lars.

Fra : Brian Fisker

Dato : 13-07-02 08:28

"Morten H B" <mortenb@trashcanFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
<snip>

Personligt er jeg *meget* tilfreds med min T68. Forinden havde jeg også haft
Nokia længe, men skiftet voldte ingen problemer Jeg vil klart anbefale
T68i'eren! Men måske du skulle overveje at vente lidt. I forbindelse med, at
Nokia introducerer 6610/7210 kan det vel forventes, at T68i falder i pris?

\Mandal

Fra : Dr. Ralph

Dato : 13-07-02 00:18

T68i er verdens uden tvivl bedste mobil.
Tastatur er i top,
Design er i top (IMHO)
lydkvalitet er i top,
Farvedisplay er kun 256 farver - men
78.126.788.000.000.000.000.000.000.000.000 gange bedre end en
sort/hvidt display - tro mig.
god batteritid,
ligger godt i hånden,

Kalender MED ugeoversigt og månedssigt - ugeoversigten har nokia ikke,
og ugeoversigten er det bedste !
Man kan selv designe menuer i farver efter egen smag, baggrunde kan
skiftes etc.
SMS er med det nye software update tæt på noia i speed - og så har det
easi text - en rulle menu med mulighe T9 ord - skal ses !

Og så er der jo GPRS, WAP 2, Bluetooth, etc.

T68i er mindre end 6310i - og mere handy.

Begge mobiler vil tjene dig godt - men T68i er min hidtil bedste mobil
- ingne klagepunkter på den. Og jeg har ejet MANGE mobiler.

Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk