3310 >>>3330
Fra : Per LH

Dato : 12-07-02 18:49

Jeg har læst et sted at nyere 3310´ere skulle være det samme som 3330 -
bortset fra softwaren. Forskellen mellem gammel og ny skulle være
henholdsvis 2 og 4Mb prom, og man skulle således kunne opgadere til 3330
hvis det er en 4Mb.

Er der noget om snakken ?

Per Hansen

Fra : Mr. Larsen

Dato : 12-07-02 19:05

"Per LH" <xgoto@trashcan.dkx> skrev i en meddelelse
> [...]
> bortset fra softwaren. Forskellen mellem gammel og ny skulle være
> henholdsvis 2 og 4Mb prom, og man skulle således kunne opgadere til 3330

Hvad med Wap'en i 3330?
Det er der jo ikke i 3310.
/Mr. Larsen

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 12-07-02 20:03

> Hvad med Wap'en i 3330?
> Det er der jo ikke i 3310.
> /Mr. Larsen

Nu har WAP jo ikke noget med hardwaren at gøre, men er ganske simpelt en del
af softwaren som bare kan tolke datakommunikation direkte i telefonens
display!

--

Med Venlig Hilsen
Jonas M. Nielsen

Mail: moritz@e-box.dk
Web: www.dangerzone.dk

Fra : danni plougmann

Dato : 12-07-02 19:42

er der nogen måder man kan finde ud af hvor mange mb prom 3310 har

Fra : Per LH

Dato : 12-07-02 23:17

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen måder man kan finde ud af hvor mange mb prom 3310 har

- det ved jeg ikke, men

jeg fandt oplysningen her:

http://www.nbrc.co.uk/

The following conversions are possible:

"3310 to 3330
N.B. This is only possible if the 3310 has been fitted with a 4MB flash
instead of the normal 2MB. It seems that some of the newest 3310s are 3330
boards with 3310 software.

Adds WAP
Adds animated screensaver
Adds phonebook storage on phone

3310 to 3315
N.B. A factory reset will remove some of the 3315 menus.

Adds picture message editor
Adds clipart (emoticons)
Adds auto lock keypad (with timeout)
Adds personalised SMS alert tones
Adds updated operator names
Unable to forward received ringtones (copyright enforcement)

Per