Snyd i RTCW????
Fra : Kristian

Dato : 12-07-02 17:32

Hvad gør jeg forkert?
Jeg har installeret spillet som det skal.
Jeg har rettet i SP-iconet som man skal.

Men, jeg får alligevel at vide, når jeg prøver at bruge snyd, at cheats ikke
er enabled på denne server?????

Hjælp!!!

Kristian

Fra : Carsten Matzon

Dato : 12-07-02 17:59

> Men, jeg får alligevel at vide, når jeg prøver at bruge snyd, at cheats
ikke
> er enabled på denne server?????

Er du sikker på den ikke fortæller dig at du ikke har enabled Punkbuster?
Du enabler Punkbuster under Multiplayer

Carsten

Fra : Carsten Matzon

Dato : 12-07-02 20:24

> Er du sikker på den ikke fortæller dig at du ikke har enabled Punkbuster?
> Du enabler Punkbuster under Multiplayer

Ups.Misforstod vist hans spørgsmål.Men da han nævnte noget med at logge på
en server troede jeg det var noget helt andet...

=)

Carsten

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-07-02 18:33

In <news:dk.spil.computer> Kristian wrote:

>Hvad gør jeg forkert?
>Jeg har installeret spillet som det skal.
>Jeg har rettet i SP-iconet som man skal.

Du skal gemme et spil og så loade det. Det duer ikke hvis du starter
et nyt spil, dette vil "reset'e" sv_cheats tror jeg at den hedder.

Du gør altså følgende:

1) Start RTCW.
2) Start et nyt spil.
3) Gem dette.
4) Luk RTCW.
5) Start RTCW med den redigerede SP-genvej.
6) "Load" det gemte spil.
7) Indtast en snydekode og spil :)

Håber at det hjalp. Jeg underede mig også selv over hvordan det
virkede i starten.

--
Lars Stokholm

Fra : Kristian

Dato : 12-07-02 19:26

Tak Lars.

Det var lige det jeg manglede.

Kristian

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-07-02 21:25

In <news:dk.spil.computer> Kristian wrote:

>Tak Lars.
>
>Det var lige det jeg manglede.

Velbekomme.

--