Club blah blah helevede fotsætter
Fra : Anders S..

Dato : 12-07-02 16:43

kort forhistorie

Skulle nummerportere til Club blah blah 3 juli det virker stadig ikke ingen
svar på mails kan ikke komme igennem til deres kundeservice kommer man
endelig igennem er man kommet forkert ind. og alt imens har man ingen
mobiltelefon.

snakker med en kundeservice leder onsdag som ikke ved hvad hun skal gøre hun
lover at vende tilbage, er endnu ikke sket. har lige brugt 38 min. på at
komme igennem i dag blot for at konstatere at man er kommet forkert ind og
at de ikke kan gøre noget. men lover at vende tilbage på mandag.

så mon ikke snart at selskabet lukker
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15273

Fra : Olé

Dato : 13-07-02 17:26

Jeg har den 21. juni 2002 modtaget simkortet fra Club blah blah, og er
stadig ikke nummerregistret i deres system, selvom de via telefon oplyste at
de nok skulle opsætte mit nummer så telefonen blev aktiv.
D.d. kan jeg stadig ikke bruge min mobiltelefon med club blah blah's
sim-kort..

Rotterne er måske ved at forlade skuden - så pengene er spildt.
Jeg har i stedet tilmeldt mig Telmore, som fungere perfekt.
Mit simkort modtog jeg 2 arbejdsdage efter bestilling.
Jeg har ikke haft behov for at tale med kundeservice - deres hjemmeside er
tilstrækkelig guide - rigtig god og overskuelig.
Jeg har opgivet at få pengene tilbage fra club blah blah - mit simkort
ligger i skuffen.
Hej fra Olé.