yEnc og Mail
Fra : Jesper

Dato : 12-07-02 16:08

Findes der nogle mailprogrammer til Mac der sender attachments i yEnc?

--
Jesper.
EmaiI -> p i n e b o x {a} m y r e a l b o x <.> c o m

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 12-07-02 16:28

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Findes der nogle mailprogrammer til Mac der sender attachments i yEnc?

Aner det ikke. Hvorfor vil du have yEnc i et mailprogram? Modtageren vil
højst sandsynligt ikke kunne decode det alligevel!

Et synspunkt på emnet:
<http://www.faerber.muc.de/temp/20020304-yenc-harmful.html>
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Villy Erichsen

Dato : 12-07-02 16:48

Jesper wrote:

> Findes der nogle mailprogrammer til Mac der sender attachments i yEnc?
>
> --
> Jesper.
> EmaiI -> p i n e b o x {a} m y r e a l b o x <.> c o m

Thoth!
Og mange er møgtræt af det.
Så tænk dig om når du sender.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : David Blangstrup

Dato : 12-07-02 17:35

On 12.7.2002 17:08, in article
1ff7ww8.1nigugi6w5vnkN%spam@supressor.invalid, "Jesper"
<spam@supressor.invalid> wrote:

> Findes der nogle mailprogrammer til Mac der sender attachments i yEnc?

Hogwasher! Ja, ja, jeg ved godt, at du spurgte om mail programmer, men HW
kan jo også maileŠ

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark