"javascript"newWindow"
Fra : Newns

Dato : 12-07-02 13:32

Hej

Jeg ved ikke om det er det rigtige forum jeg er havnet i!?, jeg håber at en
eller anden kan hjælpe alligevel med en løsning eller en henvisning til en
løsning

Jeg prøver at lave noget AutoScript i Flash MX

Så simpelt som et nyt popup window !

Jeg har lavet en knap når man trykker på den skal den udføre dette script:

on (release) {getURL("javascript: NewWindow('http://www.peachpit.com')");

}

. det kan jeg bare ikke få til at virke !!

Jeg får denne fejl:

Der opstod en fejl under kørslen, vil du søge efter fejlen?

Linje:0

Fejl: Et Objekt var ventet

Sådan er det med alle eksempler med javascript jeg tester, er der en logisk
forklaring ?

så jeg ved ikke om der er scriptet eller en opsætning der er noget galt med
?

Med Venlig hilsen

Ole

Fra : Bo Dudek

Dato : 12-07-02 22:23

[...]

et godt sted at søge hjælpe er hos Macromedia, som jo har lavet
Flash.. de har en meget omfattende arkivsystem med hjælp til mange af
de mest normale spørgsmål..

til dit:

http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/popup_windows.htm

Kind regards