debatforum
Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 12-07-02 12:09

Jeg skal have lavet et debatforum på min hjemmeside. Hjemmesiden er lavet i
éen stor .swf fil, så det ville være bedst hvis forum'et også var
programeret i flash...
Det skal virke lidt ligesom en nyhedsgruppe. Man skal kunne gå ind og skrive
et indlæg og se alle de andres indlæg.
Er der nogle der har en god kode jag må bruge, eller nogen der kan henvise
mig til hvor jeg kan finde det?

Med venlig hilsen
Jacob Turen Jørgensen

Fra : Bo Dudek

Dato : 12-07-02 22:17

> [...]
>et indlæg og se alle de andres indlæg.
>Er der nogle der har en god kode jag må bruge, eller nogen der kan henvise

whoaw, det er vist en stor mundfuld at lave et komplet debatforum i
flash, men det bedste sted at kigge må - som altid - være på
www.flashkit.com - fx her:

http://www.flashkit.com/search.php?term=forum&cat=movies&version=--&per=10&field=Description&orderby=Rating&andor=or&page=1

Kind regards

Bo Dudek