En Jungle !!!
Fra : Allan Kristensen

Dato : 12-07-02 10:35

Hej ! jeg skal have mig et nyt gf4 ti kort, men et af kravene er at der er
tv-in på, jeg synes det er en jungle at finde ud hvilke ti4200 / ti4400 kort
som har tv-in. Nogen som kan sige med sikkerhed hvilke kort der har dette ?

mvh. Allan

Fra : N/A

Dato : 12-07-02 12:30

Fra : Allan Kristensen

Dato : 12-07-02 12:30

Øhh jo tak

MSI har tv in på både ti4200 og ti 4400
Asus har ikke på ti4200

men det er noget rodet noget, og man kan ik altid stole på edbpriser.dk...

Fra : DWM

Dato : 12-07-02 12:42

"Allan Kristensen" <allanmk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Øhh jo tak
>
> MSI har tv in på både ti4200 og ti 4400
> Asus har ikke på ti4200

Asus har lavet forskellige modeller af deres kort siden tidernes
morgen. De nye Deluxe (Ultra) modeller er der SVHS ind-/udgang og
Composive ind-/udgang.
Har selv et ti4600 Deluxe og det virker fortrinligt.

/Kenneth Iversen

Fra : Søren

Dato : 12-07-02 12:40

> [...]
> Asus har ikke på ti4200
>
> men det er noget rodet noget, og man kan ik altid stole på edbpriser.dk...

Joh, men på edbpriser.dk er der links videre til forhandlerne og mon ikke
man kan stole på dem ? Og som jeg skrev tidligere: kig på producentens
hjemmeside.

Søren
--
Min signatur er sur :o/

Fra : Kristian Espensen

Dato : 12-07-02 23:55

"Allan Kristensen" <allanmk@hotmail.com> wrote in message
> Øhh jo tak
>
> MSI har tv in på både ti4200 og ti 4400

Du skal dog være opmærksom på at det kun er udgaven med 128 mb ram som har
tv-in.
Her kan du læse mere om msi ti4200:
http://www.msi.com.tw/program/support/manual/mnu/spt_mnu_detail.php?UID=324&
NAME=MS-8870

--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 15-07-02 09:07

Jeg har et MSI TI4400 og det har både TV-in og TV-out og det virker også
fint.
M.V.H Carsten

Fra : Jacob Rasmussen

Dato : 15-07-02 22:36

Allan Kristensen wrote:

> [...]
> som har tv-in. Nogen som kan sige med sikkerhed hvilke kort der har dette ?

Jeg har et AOpen, Aeolus Ti4200, 128MB RAM og med TV-in, men jeg har kun
eksperimenteret med TV-out.

/Jacob