S: Grafik kort Riva TNT2
Fra : VayaConDios

Dato : 12-07-02 10:28

Sælges Grafikkort Riva TNT2 32 Mb, helt iorden ca 1 år gl.

pris ca. 500.00 kr

tlf 20612902 eller mail
victor@elisiussen.dk

mvh
victor

Fra : Martin K

Dato : 12-07-02 11:20

VayaConDios wrote:
> Sælges Grafikkort Riva TNT2 32 Mb, helt iorden ca 1 år gl.
>
> pris ca. 500.00 kr

Jeg byder en halv skumbanan. Vil du have mere må du over i
Præcis som du også blev henvist til i news:dk.edb!

--
Martin K

Fra : Søren

Dato : 12-07-02 11:42

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message >
> Jeg byder en halv skumbanan. Vil du have mere må du over i

Du kan da ikke underbyde !!?, jeg har budt 75,- og det er da vist mere end
en halv skumbanan

Fra : Martin K

Dato : 12-07-02 11:53

Søren wrote:
> Du kan da ikke underbyde !!?, jeg har budt 75,- og det er da vist
> mere end en halv skumbanan

Hehe... det er en højkvalitetsskumbanan! Desuden bliver det tit underbudt i
markedsgrupperne - af en eller anden grund

--
Martin K

Fra : Søren

Dato : 12-07-02 14:24

"VayaConDios" <victor@FJERN_DETTEelisiussen.dk> wrote in message

> Til alle kloge tumber, kortet er solgt, så få nu jeres skolepenge tilbage

Øhm, jeg tror nu snare det er ham der har købet kortet der skal have sine
skolepenge tilbage, hvis han har givet mere end vi har budt.

--
Søren

Fra : Søren

Dato : 12-07-02 14:28

> Jammen kære ven du har jo kun satset dine lommepenge fra far og mor

Jooh men det var også det jeg mente kortet var værd --

--
Søren

Fra : Martin K

Dato : 12-07-02 14:45

VayaConDios wrote:
> Til alle kloge tumber, kortet er solgt, så få nu jeres skolepenge
> tilbage

Nå da...

Flere brud på nettiketten:
1. Post i forkert gruppe, men vil dog ikke erkende det
2. Forkert citatteknik
3. Svine folk til, der blot henviser til en rigtig gruppe
4. *plonk*

--
Martin K

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 12-07-02 15:22

*plonk* ?

Fra : Kim Hansen

Dato : 12-07-02 18:55

Da du nu har solgt dit TNT2 kort, vil jeg da tilbyde dig at købe mit "gamle"
GF4 Ti4200 kort, der er ca.22 mdr's garanti og prisen er ca. 4000,-

Fra : VayaConDios

Dato : 12-07-02 21:22

Få ikke skolepengene tilbage, men fortsæt i skolen..........

::::: Søren wrote:
:::::: Du kan da ikke underbyde !!?, jeg har budt 75,- og det er da vist
:::::: mere end en halv skumbanan
:::::
::::: Hehe... det er en højkvalitetsskumbanan! Desuden bliver det tit
::::: underbudt i markedsgrupperne - af en eller anden grund
:::::
::::: --
::::: Martin K

Fra : Kim Hansen

Dato : 13-07-02 01:53

> Få ikke skolepengene tilbage, men fortsæt i skolen..........

LOL!!
Det er måske forbeholdt dig at ta' overpris for din gamle hardware?

Kim (som vist har fået en del mere for skolepengene en du har!)

Fra : Madsen

Dato : 12-07-02 15:57

Andreas Jeppesen skrev:

> *plonk* ?

Lyden det siger når vedkommende rammer killfilteret.

Et killfilter er en funktion i det program man læser nyhedsgrupper med,
som kan sørge for at indlæg fra vedkommende ikke længere bliver vist.

Madsen.

Fra : N/A

Dato : 12-07-02 13:02

Fra : Kim

Dato : 12-07-02 13:02

"Lars Vinther" <metal666@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Du kunne få 500 kr. for det for 2 år siden! I dag er sådan et kort ikke
ret
> meget værd...
Nåehh...Det KUNNE jo være en DeLuxe udgave med navnet i guldtryk
og pæn indpakning )

Mvh, Kim

Fra : Lars Vinther

Dato : 13-07-02 10:53

nåååå ja. Det er jo også rigtigt!!! Min fejl.......:)