Fwd: Redarding developments
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-07-02 00:53

Hej

Som lovet sender jeg her svaret fra Emagic vedrørende udviklingen af Logic
Audio, når det gælder for dem, der bnruger Windows versionen.

Som det fremgår af svaret, så er der tilsyneladende ingen afklaring, hvad det
angår. - Så svaret er lige så uklart og upræcist som det, de skriver på deres
hjemmeside
mvh. Erik Richard

Emagic Info wrote:

> [...]
>
> In addition, for those users of Logic 5 on Windows who wish to enjoy all
> the current and future benefits of Logic running on the Mac platform,
> Emagic will make a free cross-platform crossgrade available from August
> 1st. This free crossgrade offer will allow you to keep and use your
> current Logic 5 Windows version - Logic Audio 5, Gold 5 or Platinum 5 - on
> Macintosh as well. The offer will be available until December 31st 2002
> for every registered Logic 5 Windows user, and details about how to apply
> will be released shortly. We would certainly be delighted to have you join

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 12-07-02 04:47

Erik Richard Sørensen skrev:
> [...]
> angår. - Så svaret er lige så uklart og upræcist som det, de skriver på deres

Kan du ikke læse indenad? Der er endda to sprog at vælge imellem...

Der står udtrykkeligt at hardwareplatformen betyder noget, og at de
inviterer alle Windowsbrugere over på Mac.

Prøv at læse det hele igen.

--
Thorbjørn

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 13-07-02 18:58

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Der står udtrykkeligt at hardwareplatformen betyder noget, og at de
> inviterer alle Windowsbrugere over på Mac.

Ja, Apple har sagt "Hop!" og Emagic hopper.

(Emagic har nok fået en del henvendelser og den mail de sender ud er så
det retoriske svar.)

Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-07-02 23:58

> Som lovet sender jeg her svaret fra Emagic vedrørende udviklingen af Logic
> Audio, når det gælder for dem, der bnruger Windows versionen.

Det var lidt lusket, Erik. Her sidder man møjsommeligt og staver sig
gennem det tyske, og så er der en engelsk version nedenunder Men
skidt! Det er jo meget godt at få genopfrisket sine sprogkundskaber en
gang imellem.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 13-07-02 00:55

Hej Henrik

- Skulle jeg da bare have sendt den tyske tekst...? - Jeg håbede ellers, at
når man fik den 'originale' udgave, så var der mere præcision i formuleringen,
- men det var der jo ikke engang...

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-07-02 12:34

> - Skulle jeg da bare have sendt den tyske tekst...? - Jeg håbede
> ellers, at når man fik den 'originale' udgave, så var der mere præcision i
> formuleringen, - men det var der jo ikke engang...

Du kunne jo have gjort opmærksom på, at der kom to versioner. Men det
var nu meget morsomt. Jeg sad og var helt stolt over, at jeg og vel de
fleste andre her i Danmark er i stand til at læse tysk, foruden
naturligvis engelsk. På de amerikanske nyhedsgrupper er folk helt
prisgivet, hvis det ikke står på amerikansk.
Jeg sad derfor meget koncentreret og læste, for nu skulle jeg
altså forstå det tyske. Da jeg så trykkede for at få en ny skærm,
rullede nøjagtig den samme tekst frem på engelsk. Det var som om,
ballonen sprang, og jeg drattede ned på jorden igen. Så man må sige, at
på mig virkede det som humor af højeste klasse.
Henrik Münster
Esbjerg