Erfaring med Honda CB450S søges !
Fra : Morten Christensen

Dato : 11-07-02 23:04

Hej !

Prøver lige igen.

Jeg har lige har købt en Honda CB450S Årgang 1987, som jeg har mistanke til
lyder forkert i motoren.

Derfor søger jeg hermed personer, som ved hvordan sådan en cykel skal lyde.

Min cykel har en anelse hakkende lyd, især ved høje omdrejninger er det
normalt ?

Den har fået en ombytningsmotor, som kun har kørt ca. 5000 km. efter
renovation.

Når den går tomgang er der intet at høre, og den trækker perfekt !!!

Jeg vil meget gerne i kontakt med andre som er indehaver af netop sådan en
MC, så jeg evt. kunne høre

lyden fra den, for at have noget at sammenligne med....jeg bor i Nordjylland
..

MVH Morten

E-Mail : mortenchr@mail1.stofanet.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 11-07-02 23:24

Har hørt den med knastakslen, tror selv at det er den.

Jeg er meget interesseret i Manualen ...på forhånd tak !

Fra : Esben Laursen

Dato : 11-07-02 23:30

> Har hørt den med knastakslen, tror selv at det er den.
>

> Jeg er meget interesseret i Manualen ...på forhånd tak !

hvordan vil du ha den??? den fylder ca 220Mb

Esben

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 01-08-02 04:08

"Morten Christensen" <mortenchr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> renovation.
>
> Når den går tomgang er der intet at høre, og den trækker perfekt !!!

Det kunne nemt være snavs i karburatoren, det kan så gøre, at der ikke kan
komme benzin nok ned når du gir den fuld skrue.

Skil dem ad, og tjek dem.

--
Jesper Hvalsøe
GS 750