Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Voigtländer Zoom
Fra : Aksel

Dato : 11-07-02 22:21

Jeg har i Tyskland set på et Nikon F65 med en Voigtländer 28 - 210 mm. zoom,
er der nogen der kender den kombination.

Jeg skal give 459 Euro for det er det en fornuftig pris, jeg synes det ser
ud til at være billigere end i Danmark

Hisen Aksel

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 11-07-02 23:40

"Aksel" <akselj@newmail.dk> wrote in
news:3d2df6bf$0$63513$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk in dk.fritid.foto:

> Jeg har i Tyskland set på et Nikon F65 med en Voigtländer 28 - 210 mm.
> zoom, er der nogen der kender den kombination.

Jeg kender ikke lige 28-210, men har igennem de sidste par år brugt våde en
28-80 og en 100-300 fra Voigtländer, som jeg har været ganske godt tilfredse
med. Dog har 100-300, ligesom mange andre zoom linser i den priklasse, lidt
problemer med skarpheden omkring de 300.
Men umiddelbart har jeg ikke noget andet at udsætte på kvaliteten af
Voigtländers linser.

mvh.

       Søren Hjelholt