Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Tidstab på gigaset 4010
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 11-07-02 20:58

Jeg er den lykkelige ejer af en trådløs telefon med ovennævnte navn.

Telefonen er begyndt i tiltagende grad at tabe tid. Den taber ca. 10
minutter i ugen. Det virker ikke af meget, men er faktisk rimeligt
irriterende alligevel.

Jeg ville blot høre om dette er et kendt problem, og om der evt. findes en
løsning på det uden at skulle sende telefonen til rep??????? (er købt
igennem Bilka, så rep-tiden er nok lang).

Med venlig hilsen

Lars Christoffersen

Fra : Frank W

Dato : 12-07-02 05:07

On Thu, 11 Jul 2002 21:57:48 +0200, "Lars Christoffersen"
<Lars.ChristoffersenXXX@mail.dk> wrote:

>Jeg er den lykkelige ejer af en trådløs telefon med ovennævnte navn.

Samme her..total fed telefon! Min er en Gigaset 4010 Classic!

> [...]

>løsning på det uden at skulle sende telefonen til rep??????? (er købt
>igennem Bilka, så rep-tiden er nok lang).

Min taber knap 2 min på et måned, men problemet er ikke større end jeg
bare stiller uret. Ligger telefonen i basenstationen når du ikke
bruger den ? Min ligger ofte på bordet når jeg er hjemme, men når jeg
smutter hjemmefra ryger den i laderen. Evt kan det være batteriet der
er ved at tabe spænding!, især hvis den ikke holder så længe på
batteriet som den gjorde i starten.

Det var bare mit bud her på en tidlig morgen

Frank.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-07-02 07:00

"Frank W" <frank@ebox.dk> skrev i en meddelelse
> Evt kan det være batteriet der
> er ved at tabe spænding!

Svinger et kvartskrystal langsommere når spændingen falder?

Fra : Frank W

Dato : 12-07-02 13:52

On Fri, 12 Jul 2002 08:00:03 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>"Frank W" <frank@ebox.dk> skrev i en meddelelse
>
>Svinger et kvartskrystal langsommere når spændingen falder?

Det ved jeg virkeligt ikke. Men hvis du har en løsning på problemet,
så fortæl os det istedet. Ikke fordi de 2 min min taber om måneden er
noget problem.

Hilsen
Frank