Problemer med skærm/Accuvue Hitachi 21 tom~
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 11-07-02 20:59

Hej med jer

Min skærm er begyndt at opføre sig underligt, dvs. at den har et rødligt
skær, når jeg tænder min computer. Det går så over efter nogle minutter,
men hvad kan det skyldes - er den ved at stå af? For god ordens skyld
skal jeg nævne at den er købt brugt for et par år siden. Det er - som
nævnt i overskriften - en Accuvue Hitachi, model HM 4821 D, 21 tommer.

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 12-07-02 11:55

[2900] Birgitte Behrendt <birgitte@behrendt.dk> wrote:

> [...]
> skal jeg nævne at den er købt brugt for et par år siden. Det er - som
> nævnt i overskriften - en Accuvue Hitachi, model HM 4821 D, 21 tommer.

Hej igen

Der er åbenbart ingen, som kan svare på ovenstående, så nu har jeg taget
konsekvensen, da ingenting hjælper på det rødlige skær og sat skærmen
over i skammekrogen. Den - inklusiv et stk. 5-benet BNC-skærmkabel -
bortgives mod en 70 cl flaske Grand Marnier og en 70 cl flaske
Cointreau.

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 12-07-02 16:53

> [...]
> over i skammekrogen. Den - inklusiv et stk. 5-benet BNC-skærmkabel -
> bortgives mod en 70 cl flaske Grand Marnier og en 70 cl flaske

Halløjsa! Men skulle der mon ikke have stået:
'...bortgives mEd en 70 cl flaske Grand Marnier og....'??

Så havde man da i det mindste lidt at trøste sig med, hvis/når den ikke
dur (længere)! :)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 12-07-02 16:51

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Halløjsa! Men skulle der mon ikke have stået:
> '...bortgives mEd en 70 cl flaske Grand Marnier og....'??
>
> Så havde man da i det mindste lidt at trøste sig med, hvis/når den ikke
> dur (længere)! :)

Jamen den virker jo - det kræver bare noget fingerspitzgefühl at få den
til at spille igen. Desuden ved jeg at der findes folk derude, som godt
kan bruge en lidt træt skærm - ellers ville jeg ikke have postet
tilbuddet.

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 12-07-02 22:38

> [...]
> til at spille igen. Desuden ved jeg at der findes folk derude, som godt
> kan bruge en lidt træt skærm - ellers ville jeg ikke have postet

Ja, ja...godt ord igen! :)
Du bør vel forresten af praktiske årsager oplyse, *hvor* skærmen
befinder sig/kontrabanden skal afleveres!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 12-07-02 23:17

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Ja, ja...godt ord igen! :)
> Du bør vel forresten af praktiske årsager oplyse, *hvor* skærmen
> befinder sig/kontrabanden skal afleveres!

Ja, god idé Det er i Hellerup, hvis nogle er interesserede.

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/