Mobilos til min bror.....
Fra : MaRk

Dato : 11-07-02 20:15

Hej

Min lille bror vil have en mobil der er bedre en hans alcatel one touch.
Han vil have nokia, og han vil give max 600 uden abonnoment (evt. brugt)
hvad kan han få???
Den skal bruges til sms, tale og have spil.

Mvh
MaRk

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 11-07-02 20:39

Hej Mark
Jeg forslår at du køber en ny 3310 fra www.wanna-save.dk til 99 kr.
Betaler 50 i abb. i 6 mdr, for derefter at ophæve abb.
Derefter kontakter du en eller anden (via news) som kan unlocke telefonen
for dig.(normalt koster det omkring 100 kr)
Indtil videre er du så oppe på minimum 500 kr.
Det er vel "løsningen"

Mvh
Rasmus Hauge

Fra : MaRk

Dato : 11-07-02 21:31

Hej

Det har jeg osse sagt til ham, men han vil høre om der er andre
alternativer.
Forresten låser jeg selv 3310/3330/3410 op, så det er så nemt med det

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-07-02 22:07

In article <3d2deafb$0$63610$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"MaRk" <x@x.dk> wrote:

> Hej
>
> Det har jeg osse sagt til ham, men han vil høre om der er andre
> alternativer.
> Forresten låser jeg selv 3310/3330/3410 op, så det er så nemt med det

Hvor uden abbo ? Han kan bare købe en med abbo, flytte sit eksisterende
nummer, og voila, så får han også tale ud af de 6 mdrs gebyr.

Fra : MaRk

Dato : 11-07-02 23:12

Pengene kan vist nemt tjenes ind hvis han bruger telmore istedet......