"Bytte hd lige over"
Fra : Per Madsen

Dato : 11-07-02 15:20

Jeg har 2 iMac's, hhv. en 266 mHz m. 18 gb hd, og en 333 mHz m. 6 gb hd.
Kan man bare bytte hd'erne i maskinerne ud med hinanden, og så ellers
starte op igen med de systemer der ligger på de respektive hd'er. Eller
skal jeg igennem formatering og reinstallering af systemer? Jeg kunne
forestille mig det sidste ville være fornuftigst, men kan det ellers
lade sig gøre.

--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-07-02 16:15

On Thu, 11 Jul 2002 16:20:07 +0200, Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> [...]
> skal jeg igennem formatering og reinstallering af systemer? Jeg kunne
> forestille mig det sidste ville være fornuftigst, men kan det ellers

hvis du kører + Mac OS 9.04 på dem begge, kan det snildt lade sig gøre.

--
venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:13138233>

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Per Madsen

Dato : 11-07-02 18:11

> hvis du kører + Mac OS 9.04 på dem begge, kan det snildt lade sig gøre.

Det gør jeg,-dvs. den ene kører m. OS X 10.1.5. (men det er jo også +
9.04). Tak for hjælpen....
--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk