Kan ikke læse tekst i Nfs-Porsche
Fra : Frank Andersen

Dato : 11-07-02 15:36

Jeg har den sidste tid forsøgt at købe et nyt grafikkort. De sidste 2 har
været geforce 4 4400ti og Hercules Radeon 8500. Begge med 128mb. ram. Når
jeg med disse kort vil spille Need For Speed Porsche, kan jeg ikke læse
teksten i menuerne. Det er som om der kun står brudstykker af teksten. Jeg
har ellers spillet det med alt muligt Voodoo 3, Ati Rage, TNT M64 osv. Uden
nogen problemer. Jeg kører med Ati Radeon 7200. I øvrigt stadig det bedste
af dem mht. billedkvalitet.
Jeg har prøvet alt med nyeste drivere, DirectX, ny install. af Windows. You
name it !
Hvad er der går galt ?
Abit KT7A Athlon 1400, Sound-Blaster 128. Ikke noget fancy. 512mb ram.
Win98se.

Frank

Fra : SonofonoS

Dato : 12-07-02 15:52

> Jeg har prøvet alt med nyeste drivere, DirectX, ny install. af Windows.
You
> name it !
> Hvad er der går galt ?

Prøv en ældre driver... Har selv et GeForce256 og kan kun køre spillet hvis
jeg kører spillet med en ældre driver. Hvis ikke den er installeret crasher
spillet når man trykker race!
Måske lidt i stil med dit problem, men hvad ved jeg? :)

SonofonoS

Fra : Frank Andersen

Dato : 12-07-02 19:28

Er prøvet. Mit sidste kort var Hercules Radeon 8500 128 mb. Og der kunne jeg
ikke finde ældre driver end den det kom med. Har prøvet med Atis egen driver
til Radeon, men den "opdager" at det er et Hercules kort.

Frank