Nogen her med 8500DV All in Wonder der kan~
Fra : jbf

Dato : 11-07-02 15:39

Er der nogen der har 8500 DV og kan se om følgende problem optræder på deres TV out.

Hvis der vælges Theater mode og overscan er enabled giver det et meget dårligt billede på tv-skærmen.

Jeg har lavet side her http://home.tiscali.dk/isl25972/ati.htm der forklarer det bedre...

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 11-07-02 16:25

jbf wrote:
> [...]
>
> Hvis der vælges Theater mode og overscan er enabled giver det et meget dårligt billede på tv-skærmen.

nu exkluderer du jo en helvedes masse mennesker der rent faktisk kunne
have hjulpet dig!..

udgaverne uden både DV og AIW har samme tv-out som dig..

og nej, billedet er fint!

Fra : jbf

Dato : 11-07-02 16:42

> nu exkluderer du jo en helvedes masse mennesker der rent faktisk kunne
> have hjulpet dig!..
>
> udgaverne uden både DV og AIW har samme tv-out som dig..

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Tanketorsk

> og nej, billedet er fint!

Så må det være noget med mit specifikke hardware. Har prøvet forskellige drivere, geninstallering af windows... Anyway det er til at leve med så må jeg bare fortsætte med at sætte TV som primær display når jeg skal se noget via tv out....

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 12-07-02 01:47

jbf wrote:

> [...]
>

> Så må det være noget med mit specifikke hardware. Har prøvet forskellige drivere, geninstallering af windows... Anyway det er til at leve med så må jeg bare fortsætte med at sætte TV som primær display når jeg skal se noget via tv out....

men hvis du slår Overscan og Theater Mode fra så virker det fint eller hvad?

prøv evt. forummet på www.rage3d.com de har kanon mange support artikler
med driver issues osv. du kunne nok finde dit problem derovre hvis det
ikke er specifikt til dit hardware..

hvilket pci kort sidder forøvrigt under dit grafikkort?

og sidder det lige under eller er der mellemrum?

og hvor kraftig en blæser sidder på din cpu over grafikkortet?