Opsætning af Email på T65???
Fra : Andrew

Dato : 11-07-02 14:24

Hej

Er der nogen her der kan hjælpe mig med at sætte min mobil op til at kunne
sende og modtage emails via pop3 og smtp ???

Jeg har Telia Choice og en T65.

Mvh Anders

Fra : Dag

Dato : 11-07-02 15:37

Undskyl jeg kom til at sende den direkte til dig først.

Du skal for det første være i besidelse af et internet abonnement der giver
lov til at koble op via mobil tlf. dette kan du få at vide ved din internet
udbyder.
Det kan også være du skal ringe op til et bestemt tlf.nr. for at kunne logge
på men som sagt kontakt din internet udbyder.
Du skal desuden være opmærksom på om du skal koble op med en forvalgs kode
eks. 1001 så kommer du til at betale både minutter via mobil samt på din
seperate internet regning.
Jeg er ikke klar over om internet udbyder med forvalgs kode over hovedet
understøtter mobil internet.
For selve instalation prøv følgende hjemme side: http://www.bjargum.dk/

Venlig hilsen
Dag

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-07-02 23:30

"Dag" <news@ldh.dk> wrote in

> [...]
> hovedet understøtter mobil internet.
> For selve instalation prøv følgende hjemme side:

Øhh den pågældende telefon har da GPRS (Always On) og bruger IMAP/POP3
over denne forbindelse. Skal man ud over Telia Choice også have et
specielt abonnement til GPRS eller er det fordi du tænker på andre
telefoner med modem?

Flemming

Fra : Jens Bjargum

Dato : 13-07-02 01:10

> [...]
> over denne forbindelse. Skal man ud over Telia Choice også have et
> specielt abonnement til GPRS eller er det fordi du tænker på andre

Ja, du skal betale ekstra for at kunne bruge GPRS. Hos Telia koster det 50
eller 187,50 kr om måneden, alt efter hvilken type du vælger:
http://www.telia.dk/bvo/info/gen_info.jsp.html?OID=PriserDataPri_2&CID=-2737
9

Jens