McFarlane
Fra : Jungo

Dato : 11-07-02 14:12

Hey folkens

Nogen der kender en rollespilsbix i DK, som oxo er på nettet, med et stort
udvalg af McFarlane figurer? Med stort udvalg mener jeg mere end de
traditionelle comics'n movie monsters...jeg leder især efter NFL figurerne.
I know, kan bestilles på www.spawn.com, men fragten er altså mindre
indenlands. På forhånd tak!

-x- Jungo -x-

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 11-07-02 20:09

"Jungo" <mojn@skjoldhoej.dk> skrev i en meddelelse
> Hey folkens

Hey.

> [...]
> udvalg af McFarlane figurer? Med stort udvalg mener jeg mere end de
> traditionelle comics'n movie monsters...jeg leder især efter NFL

Nu kender jeg godtnok intet til McFarlane og aner ingenting om hvad det er
for nogle figurer du er på udkig efter, men kan de ikke fåes i England? Så
sparer man både tolden og en masse moms.

mvh
Trond Øyvind Hermansen
www.oyvind.dk/roleplaying

Fra : DaQuar

Dato : 12-08-02 19:02

Jungo wrote:
> [...]
> NFL figurerne. I know, kan bestilles på www.spawn.com, men fragten er
> altså mindre indenlands. På forhånd tak!

En hurtig google afslørede http://www.mcfarlane.dk/ - en dansk
actionfigurklub (Du kan nå at blive medlem nummer 4)... mon ikke de er dit
forum?