SonyEricsson T200
Fra : Stoffer

Dato : 11-07-02 12:02

Er der nogen som er bekendt med hvornår supj. kommer til salg og ikke
mindst, til hvilken pris.
Den ser rimelig lovende ud.

--
M.V.H
Thomas

Fra : MaRk

Dato : 11-07-02 13:02

Hej

Jeg spurgte om logenlunde det samme for et par dage siden, jeg skrev bare
mere om T300:

"Stoffer" <@danmark.dk>

Fra : Stoffer

Dato : 12-07-02 11:17

OK... men det er kun T200 jeg er interesseret i. T300 syntes jeg er for'
firkantet og ikke min stil. Jeg har Nokia nu, og folk fortæller mig at jeg
vil blive træt af Ericsson's menusystem samt deres langsomme SMS, så derfor
ved jeg ikke om jeg vil skifte da jeg ingen erfaring har med Ericsson.

Kan nogen fortælle mig om det er noget opblæst pjat eller om jeg bare skal
holde mig til Nokia. ?

Thomas

Fra : MaRk

Dato : 12-07-02 22:13

"Stoffer" <horsens@danmark.dk> skrev i en meddelelse

> OK... men det er kun T200 jeg er interesseret i. T300 syntes jeg er for'
> firkantet og ikke min stil.

Der stod bare noget med T200 som måske kunne være interresant for dig.

> [...]
> ved jeg ikke om jeg vil skifte da jeg ingen erfaring har med Ericsson.
>
> Kan nogen fortælle mig om det er noget opblæst pjat eller om jeg bare skal

Jeg kan fortælle dig det når jeg får min T65, jeg havde 3330 før. Lige nu
låner jeg min mors 6210, ikke værst i forhold til 33x0.

Fra : Stoffer

Dato : 13-07-02 09:29

Har set dit indlæg fra tidl. ang supj. Det var ok...takker.
Vil gerne høre nærmere ang. dine erfaringer vedr. T65

Thomas