lyden snøvler i deus ex nogen der har ople~
Fra : danni plougmann

Dato : 11-07-02 11:20

har lige lånt det spil nu vil jeg ha det gennemført.
nogen der har oplevet at lyden ikke fungere ordenligt i deus ex.
det når nogen taler eller man åbner døre eller skyder så knirker og skratter
lyden fuldstændigt.
det lyder nok cirka som om man smider sin højtaler i en spand vand og skruer
højt om for lyden.
har endnu ikke oplevet nogle problemmer med lyden med andre spil kun deus ex
jeg har nyeste patch tror jeg nok "DeusExMPPatch1112fm" 35.6 mb
jeg har nyeste drivere til det hele

mit system
amd tbird 1200
512 sdram
a7v bundkort
palit daytona GF3 ti 200 128 ddr 220/460
sb live 1024 lydkort

/Mvh danni plougmann

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-07-02 18:28

On Thu, 11 Jul 2002 12:20:27 +0200, "danni plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:

>nogen der har oplevet at lyden ikke fungere ordenligt i deus ex.
>det når nogen taler eller man åbner døre eller skyder så knirker og skratter
>lyden fuldstændigt.

Jeg oplever det samme i Unreal Tournamet(samme engine afaik), i en
periode efter at spillet har været minimeret. Men derfefter holder det
op.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 14-07-02 19:52

> [...]
skratter
> lyden fuldstændigt.
> det lyder nok cirka som om man smider sin højtaler i en spand vand og

Vær sikker på, at spillet har identificeret dit grafikkort rigtigt

*Deus Ex fan som rent faktisk har gennemført 2 gange med dårlig lyd før han
fandt løsningen - lige for næsen af ham...*

Fra : Simon Nejmann

Dato : 14-07-02 20:38

> [...]

>lyden fuldstændigt.
>det lyder nok cirka som om man smider sin højtaler i en spand vand og skruer

Jeg har det samme problem. Prøv med en kombination af at sætte
hardware acceleration ned (control panel->sounds and audio
device->something), og reducerer sampling rate i spillet.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : f00ge

Dato : 16-07-02 11:01

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:
<skratten i Deus Ex>

Skriv Preferences i konsollen. Derefter går du til Audio og sætter
"UseDirectSound" til False.

Det bør virke.

Fra : danni plougmann

Dato : 28-07-02 21:05

jeg har fundet fejlen
jeg satte noget inde i lydinstillingerne fra 44000 til 22000