Skifte til mac ?
Fra : eh

Dato : 11-07-02 09:32

"......min erfaring siger mig at computerproblemer og brugeren hænger
tæt sammen."
Det har du sgu nok i nogen grad ret i, i dette tilfælde !

Mit musikprogram hedder Rhapsody, og er old-gammelt. Firmaet er forlængst
kaput, men programmet har den fordel for mig, at det kan netop hvad jeg har
brug for, og ikke mere, som bare tjener til at forvirre mig.

Min hjemmeside hedder:
www.erlinghansen.dk

Jeg håber på at der er en editor, hvor jeg bare kan flytte specielt
node-filerne (i gif) over, uden at skulle begynde forfra. Det gjorde
forresten ikke noget, hvis siden blev lidt smartere - men jeg havde besvær
nok med at finde ud af overhovedet at få noget på skærmen.

Iøvrigt, mange tak, at du gider yde din assistance.

Venlig hilsen
Erling

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 11-07-02 09:38

eh <erling.korsoer@mail.dk> wrote:

> "......min erfaring siger mig at computerproblemer og brugeren hænger
> tæt sammen."
> Det har du sgu nok i nogen grad ret i, i dette tilfælde !

Jeg har efterhånden set en del Windows maskiner køre stabilt, men det er
også brugere som ikke downloader alt muligt lort og blot passer deres
isenkram ordentligt.

> Mit musikprogram hedder Rhapsody, og er old-gammelt. Firmaet er forlængst
> kaput, men programmet har den fordel for mig, at det kan netop hvad jeg har
> brug for, og ikke mere, som bare tjener til at forvirre mig.

Prøv at kigge her:

http://www.pure-mac.com/music.html

> Min hjemmeside hedder:
> www.erlinghansen.dk

Od den virker hverken i Netscape eller Explorer på Mac.

> [...]
> nok med at finde ud af overhovedet at få noget på skærmen.
>
> Iøvrigt, mange tak, at du gider yde din assistance.

Tak.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 11-07-02 17:16

> [...]
>
> Prøv at kigge her:
>
> http://www.pure-mac.com/music.html

> Od den virker hverken i Netscape eller Explorer på Mac.

Jo, den gør da.

IE 5.1.4 på MacOS 9.2.2

/Preben

Fra : Jonas Voss

Dato : 11-07-02 17:42

gizmo@os.dk (Preben Bødker Nielsen) writes:

> Jo, den gør da.
>
> IE 5.1.4 på MacOS 9.2.2

Saa er det nok udbyderen der skal hives fat i. Jeg har ikke kunne faa
fat paa den endnu, faar blot en timeout. Proevede ogsaa i formiddags,
samme resultat.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-07-02 04:11

Hej

Den virker også i Netscape 4.79/128bits, - endda meget fint med noder og
det hele.

mvh. Erik Richard

Jonas Voss wrote:

> Saa er det nok udbyderen der skal hives fat i. Jeg har ikke kunne faa
> fat paa den endnu, faar blot en timeout. Proevede ogsaa i formiddags,
> samme resultat.

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-07-02 19:54

Preben Bødker Nielsen <gizmo@os.dk> wrote:

> Jo, den gør da.
>
> IE 5.1.4 på MacOS 9.2.2

Også IE 5.1.5 på MacOS 9.1
Martin

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 13-07-02 00:03

jesper@gylling.net writes:

>Od den virker hverken i Netscape eller Explorer på Mac.

>besvær

>Tak.
>
>--
>Med venlig hilsen Jesper )
>http://www.gylling.net/
>
>ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am CET

Den virker da på min G3 med Netscape 4.76.

Hilsen Hanne

Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.