Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ram moduler
Fra : Jacob Olsen

Dato : 11-07-02 07:18

Købte lige 128mb performence ram til ixus v2. Synes godt nok de er
forholdsvis langsomme.. hmmm. Nok ikke det mærke jeg vil købe næste gang,
eller anbefale. Men okay har heller ikke så mange at vurdere mod...

Fra : Jesper Amstrup

Dato : 11-07-02 08:14

Mit 256 mb Preformance er på højde med mit 128 mb Lexar og det 16 mb Canon
der fulgte med mit S30

Jesper