Savner adresse på tysk marked
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 11-07-02 06:48

Please - mon nogen kan hjælpe mig? Har tidligere haft kontakt med det
tyske ???.de for søgning på biler og motorcykler, men har forlagt adressen.

På forhånd tak
Palle

Fra : Fatboy

Dato : 11-07-02 07:17

Hej !
Her er der da en enkelt
http://www.motoscout24.autoscout24.de

Hilsen EC

Fra : Martin

Dato : 11-07-02 07:14

Prøv på www.mobile.de.

Fra : FTJ

Dato : 11-07-02 08:43

http://www.mobile.de

Også en god site, hvor man kan søge MC m.m. pr. postområde.

mvh.... Finn

Fra : Jake

Dato : 11-07-02 09:02

> Også en god site, hvor man kan søge MC m.m. pr. postområde.

Det er en glimrende site, men hvor får man overblik over de tyske
postområder

/Jakob (mindre bemidlet ud i tysk post geografi)

Fra : FTJ

Dato : 11-07-02 09:33

> Det er en glimrende site, men hvor får man overblik over de tyske
> postområder

Man klikker sig først ind på "Motorräder suchen"

Vælger model m.m. og trykker så på "PLZ" så får man en oversigt over
postområder i Tyskland.

Tast f.eks. "2" i feltet PLZ og alle de nordtyske kommer med.
Taster man 2 cifre i feltet, kommer man længere ned i specifike områder.
Tallene man taster i PLZ feltet er de første 1 eller 2 cifre fra Postområdet
eller den komplette kode.

Taster man en komplet postområde kode for en tysk by, kan man også anvende
feltet "Umkreis"
og definere en afstand til denne by, inden for hvilken man vil søge.

mvh... Finn

Fra : Carsten

Dato : 11-07-02 09:58

"Jake" <jake@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en glimrende site, men hvor får man overblik over de tyske
> postområder
>
> /Jakob (mindre bemidlet ud i tysk post geografi)

Min hovedregel siger, at hvis postkoden er under ca. 35000 så
ligger det indenfor rækkevidde (ca. Berlin). Du kan vælge at
sortere efter postkode så vil de nærmeste komme øverst.

Bemærk foresten at mobile.de kan tale engelsk. Når du
trykker på "Motorräder suchen" så skifter browserens
adresselinie til:
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?bereich=krad&sprache=1

Hvis du retter det sidste 1-tal til et 2-tal, så skifter sproget
til engelsk.

Carsten

Fra : Armand

Dato : 11-07-02 15:30

Carsten <carjak@wanadoo.dk> skrev i en
> [...]
> ligger det indenfor rækkevidde (ca. Berlin). Du kan vælge at
> sortere efter postkode så vil de nærmeste komme øverst.

Jeg har altid shellgeostar åben i at andet vindue - Parat til
indtastning
af Postnummer (PLZ) og stednavn!

Apropos: Mit brugsmønster er:
- Kopiér begge dele fra annoncen(v.h.a: Ctrl+c)!
- Indsæt begge dele i postnummer-feltet (v.h.a: Ctrl+v)!
- Slet stednavnet fra postnummer-feltet (v.h.a: Ctrl+x)!
-Indsæt stednavnet i rette felt (v.h.a: Ctrl+v)!

--
Armand.