Billige flybilleter
Fra : Spedie Gonzales

Dato : 11-07-02 00:19

Jeg og min fam skal til thailand i februar måned.
Er der nogen der har et bud på hvordan man billigst kan komme der ud ...Evt
...hvem er billigst at rejse med.
Hvor man søger?
Mvh Michael Friis

--
What can I say.
Another e-mail from

Fra : Søren Blom

Dato : 11-07-02 02:08

"Spedie Gonzales" <spedie@get2net.dk> skrev

http://www.flybillet.dk/ er et sted at starte.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Spedie Gonzales

Dato : 11-07-02 13:46

Er der nogle der kender andre udbyder....
Michael

Fra : manse

Dato : 11-07-02 21:33

"Spedie Gonzales" <spedie@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg og min fam skal til thailand i februar måned.
> Er der nogen der har et bud på hvordan man billigst kan komme der ud
> [...]
Prøv at gå til Aero flot de er gode og billige

Fra : max

Dato : 14-07-02 05:45

> ...Evt

> Prøv at gå til Aero flot de er gode og billige

Jeg har brugt Aeroflot i årevis - Billigt og rygning ombord
kunne kompensere for de ofte LANGE ventetider i Moskva
lufthavn.. Men nu er jeg sur på dem - De er holdt op med at
servere mad for folk i transit, den var aldrig specielt fremragende,
men et eller andet skal der til når man sidder i 6-8-10 timer.....
Rygning er ikke længere tilladt og priserne er steget.. Så de er
ikke længere goe og billige -
Har lige fået en quote på Singapore Airlines som lyder ok - 6400kr..
Flinke folk - http://www.gracetours.com/
mvh max

Fra : carl munk

Dato : 11-07-02 23:11

"Spedie Gonzales" <spedie@get2net.dk> wrote in message news:<Bh3X8.138$171.2457@news.get2net.dk>...
> Jeg og min fam skal til thailand i februar måned.
> Er der nogen der har et bud på hvordan man billigst kan komme der ud ...Evt
> [...]

Det billigste altid skal danskerne have det billigste og så klager de
alligevel, over kvaliteten på maden m.m. Du får hvad du betaler for

Fra : Kevin & Tina

Dato : 12-07-02 07:47

> Fra: carl@munk.dk (carl munk)

> Det billigste altid skal danskerne have det billigste og så klager de
> alligevel, over kvaliteten på maden m.m. Du får hvad du betaler for

Egentlig synes jeg det er en relevant kommentar, men med flybilletter mener
jeg rent faktisk at kvaliteten er så svingende at du langt fra er sikker er
på at få hvad du betaler for, og at man søger efter det billigste
transportmiddel kan der jo være mange gode grunde til, ligesom der kan være
mange negative.
Flyselskaberbe her jo fået noget at tænke på efter discountselskaberne er
kommet, det har i hvertfald fået de store til at sænke priserne enormt.
Såå
Når nogle og i dette tilfælde mange vælger det billigste er det rent faftisk
med til at bryde nogle monopoler.
Jeg er bare meget spændt på om jeg skal spise discountleverpostej for at få
billigere fødevarepriser, hvor jeg ikke vælger det billigste, men aligevel
er bevidst om at vi betaler mindst 15-20 % for meget for vores fødevarer?
Venlig hilsen kevin

Fra : John K

Dato : 12-07-02 13:22

> Det billigste altid skal danskerne have det billigste og så klager de
> alligevel, over kvaliteten på maden m.m. Du får hvad du betaler for

Sidst jeg fløj med Aeroflot fik jeg udemærket mad. Til gengæld kender jeg
nogle der lige har været med SAS, hvor maden var virkelig dårlig - så det
hænger ikke altid sammen.

Mvh

John K

Fra : Kevin & Tina

Dato : 12-07-02 07:40

> Fra: "Spedie Gonzales" <spedie@get2net.dk>
> Dato: Thu, 11 Jul 2002 01:18:49 +0200
> Emne: Billige flybilleter
>
> Hvor man søger?
> Mvh Michael Friis
Jeg har købt en billet til 5700 gyldig 6 mdr med EVA air = Taiwan airlines,
som skulle være helt ok, jeg har spurgt i Lonely planet hvor jeg har fået 10
anbefalinger på et døgn? hvis det overhovedet er relevant respons?
Over london og derfra non-stop.
men jeg har købt den igennem Jydsk rejseberau i odense
Vh kevin