Motion
Fra : izeqb

Dato : 10-07-02 23:56

Når man snakker om at tabe sig er der tit to ting der bliver lagt
"vægt" på.

Det ene er motion og det andet er kosten.

En gylden regel er at man skal spise mindre end man forbrænder. Og i
denne gruppe lader det til at folk tager det meget bogstaveligt.

Men hvorfor ikke vende den om og sige, du skal forbrænde mere end du
spiser.
Eller endnu bedre, hvorfor ikke kombinere det.

Den bedste måde at dyrke motion på når man snakker om forbrændning er
at bruge benene. Dvs. at løbe eller at gå, elt efter hvilken form man
er i.
De muskelgrupper der sidder i benene er store og derfor kræver de an
masse energi.

De fleste overvægtige mennesker søger i lang tid efter en superkur
eller en pille der kan gøre hele arbejdet for dem. Men en sådan findes
ikke.

Det er utroligt svært at lægge kosten om, og det er utroligt svært at
begynde at dyrke motion.
Men hvis man vil tabe sig, bliver man nødt til at tage en stor
beslutning, at lægge hele sin livsstil om. Det lyder hårdt, og det kan
det være.

Ang. det at løbe så findes der en rigtig god og motiverende side om
dette: www.run4fun.dk.

Det skal lige siges at jeg ikke får procenter af deres omsætning eller
noget i den stil, men havde lige lyst til at dele den med jer andre

MVH.
Hjalte

Fra : Klaus Petersen

Dato : 12-07-02 05:27

> Den bedste måde at dyrke motion på når man snakker om forbrændning er
> at bruge benene. Dvs. at løbe eller at gå, elt efter hvilken form man
> er i.

.... eller cykle