Age of mythologi
Fra : Silver

Dato : 10-07-02 23:40

Jeg har lige fået en besked fra Microsoft at jeg er udtaget som beta tester
af deres nye RTS Age of mythologi, og så var det jeg lige ville høre om der
skulle være andre danskere som osse er blevet beta testere så vi kunne finde
ud af at spille imod hinanden eller sammen på nettet og generelt udveksle
information ang spillet

Mvh
Silver

Fra : Jesper Christensen

Dato : 11-07-02 04:11

Silver vrøvlede

> [...]
> testere så vi kunne finde ud af at spille imod hinanden eller sammen
> på nettet og generelt udveksle information ang spillet

Bortset fra du er udtaget til Alpha tester............så ja jeg fik også
en sådan email i dag. Godt nok er jeg bosiddende i USA, men da jeg har DSL
er jeg sikker på vi kan finde ud af noget.

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards
Jesper "BigJay" Christensen
www.sportsindex.dk/ekspert/nhl/
GO LEAFS GO!!!

Fra : Devast8or

Dato : 11-07-02 12:19

Alpha test ud af huset? Det har jeg sq aldrig hørt om........skummelt :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jesper Christensen

Dato : 11-07-02 14:15

Devast8or vrøvlede

> Alpha test ud af huset? Det har jeg sq aldrig hørt om........skummelt

Du kan da lige få lidt fra mailen....... :

Congratulations, you are one of the lucky 10,000 gamers invited to
participate in Ensemble's online multiplayer test of Age of Mythology. This
alpha version of Age of Mythology will contain two of the nine civilizations
that will be available when the game is released this October. Up to four
players will be able to compete head-to-head as a follower of either Zeus or
Poseidon on one of two multiplayer maps.

We will begin shipping the Age of Mythology alphas to all winners at the end
of July. We will be sending follow-up emails with more details, so please
stay tuned.

AL siger AL PHA siger PHA siger AL siger PHA siger ALPHA...........jojo, den
er sgu god nok.

Fra : Devast8or

Dato : 11-07-02 17:33

Jeg tror skam på dig, jeg har bare aldrig hørt om så stor en alpha test før.
Men hvis udviklerne synes at det er en god skal de selvfølgelig gøre det.
God fornøjelse med spillet :)

Devast8or

--

> Du kan da lige få lidt fra mailen....... :

(snip)

Fra : Jesper Christensen

Dato : 11-07-02 22:24

Devast8or skrev :

> Jeg tror skam på dig, jeg har bare aldrig hørt om så stor en alpha
> test før. Men hvis udviklerne synes at det er en god skal de
> selvfølgelig gøre det. God fornøjelse med spillet :)

Det var heller ikke ment i nogen ond mening, men du har ret, det undrer da
også mig. Sædvanligvis ser den generelle "public" ikke spil før de går i
Beta. Og hvis dette er en alpha, hvad hedder så den version før denne?

Fra : Devast8or

Dato : 12-07-02 10:25

Det var netop det der undrede mig, for så vidt jeg ved er alpha testen da
den første testaf det kørende program (deraf navnet alpha). Og efter denne
test går man så i gang med at ændre alt det der skal ændres for at det ser
ordentligt ud og missionerne/banerne bliver lavet som de skal og alt det der
(det er da muligt at min opfattelse af alpha test er forkert). Og de får da
travæt hvis de skal spillet ud til oktober og de kun er ved alpha test nu.
Der bliver da ikke meget tid til beta test. Hvis de får det ud til tiden
gætter jeg på der kommer et par patches temmelig hurtigt :) Men der gør der
jo snart ved alle spil.....

Devast8or

Fra : Silver

Dato : 11-07-02 17:32

Som min ynglingstegnefilmsfigur ville sige det.... DOH! hehe ja selvf. var
det ALPHA test og ikke beta men skide være med det :)

Mvh
Silver
Jesper Christensen <bigjayNOSPAM@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:agk2cc$m4p6t$1@ID-135572.news.dfncis.de...