Grand Prix 4 Update :-)))
Fra : Chipmand

Dato : 10-07-02 22:37

Så er der kommet en uofficel update.

http://www.grand-prix.4players.de:1089/x/downloads.php?file_id=117

Jeg kan kun sige en ting de updates der kommer på den side er værd at
hente. Den side var/er med til at holde liv i min gamle GP3. Så kig
forbi siden.

Mvh
Chipmand

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-07-02 23:06

In dk.spil.computer Chipmand wrote:

>Så er der kommet en uofficel update.

Hvad vil det sige? Nu er jeg først lige kommet på vognen med Grand
Prix 4. Sender Geoff Crammond ikke selv opdateringer ud? Og hvis de
gør, skal man så bruge en officiel eller en uofficielt opdatering?

>http://www.grand-prix.4players.de:1089/x/downloads.php?file_id=117

Fra siden:

>1. Install the GP4Update in your Grand Prix 4 directory.

Den er jeg med på. Men nu har jeg lige hentet en no-cd patch, bliver
exe-filen udskiftet ved installationen?

>2. Install GPxPatch v3.02 (Download GPxPatch)

Hvad er det til? Jeg kan se at det er nødvendigt at installere den,
men hvad byder den på?

>Jeg kan kun sige en ting de updates der kommer på den side er værd at
>hente. Den side var/er med til at holde liv i min gamle GP3. Så kig
>forbi siden.

Tak for informationen.
--
Lars Stokholm

Fra : Chipmand

Dato : 10-07-02 23:40

On Thu, 11 Jul 2002 00:06:12 +0200, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

> [...]
>exe-filen udskiftet ved installationen?

>Hvad er det til? Jeg kan se at det er nødvendigt at installere den,

Det står på siden hvad den kræver. Jeg har lige lagt den ind man skal
også ligge noget ind der hedder GPxPatch. Jeg kan kun sige endelig
nogle lyse menuer at se på ).

Mvh
Chipmand-den rigtige

(grunden til at jeg skriver Chipmand-den rigtige er at jeg har opdaget
at der er en anden der kalder sig det)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-07-02 00:15

In dk.spil.computer Chipmand wrote:

>Det står på siden hvad den kræver. Jeg har lige lagt den ind man skal
>også ligge noget ind der hedder GPxPatch. Jeg kan kun sige endelig
>nogle lyse menuer at se på ).

Ja, det så jeg... Jeg har også lagt den ind. Der er bare to ting der
undrer mig:

1) Hvorfor er Mika Hakkinen stadigvæk med?

2) Jeg har ikke installeret GPxPatch'en, og jeg har da ingen problemer
med at spille. Er den nødvendig, hvad forskel gør den?

>Chipmand-den rigtige
>
>(grunden til at jeg skriver Chipmand-den rigtige er at jeg har opdaget
>at der er en anden der kalder sig det)

Hehe :)
--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-07-02 00:22

In dk.spil.computer Lars Stokholm wrote:

[snip]
>Ja, det så jeg... Jeg har også lagt den ind. Der er bare to ting der
>undrer mig:
>
>1) Hvorfor er Mika Hakkinen stadigvæk med?

Hehe... nåå, det var det patchen var til :) Den er altså nødvendig for
at "aktivere" eller gøre brug af opdateringen.
--
Lars Stokholm

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-07-02 12:44

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den er jeg med på. Men nu har jeg lige hentet en no-cd patch,

Hvor har du hentet den henne ?

Mvh
Per

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-07-02 13:03

In dk.spil.computer Per Beer Hansen wrote:

>Hvor har du hentet den henne ?

Her: <http://www.gamecopyworld.no/games/files/clsgp4.ace>

Jeg kan så samtidigt fortælle at den ikke overskrives af opdateringen.
--
Lars Stokholm

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-07-02 13:06

> Her: <http://www.gamecopyworld.no/games/files/clsgp4.ace>
>
> Jeg kan så samtidigt fortælle at den ikke overskrives af opdateringen.

OK, takker for den.

Mvh
Per

Fra : Chipmand-den rigtige

Dato : 11-07-02 19:32

On Thu, 11 Jul 2002 14:05:48 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeer@bigfoot.com> wrote:

>"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

>OK, takker for den.
>
>Mvh
> Per

Som tilføjelse til det update sjov til GP4 har jeg læst at de er igang
med at lave en officel update men der stod ikke hvornår den kommer.

mvh
chipmand

Fra : david

Dato : 14-07-02 01:21

Den opdatering lyder som en gang bævl.
Nææ, vent hellere på den officielle.
Spillet er jo knap nok lige kommet ud, mand hvor meget kan man forlange?
PS. Jeg har ikke købt spillet endnu. emn ville alligevel sige min mening om
uoficelle updates.
-
davidski

Chipmand <chipmand@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:p3apiu0nafmr7dri6i82fng4471mr2ospc@4ax.com...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 14-07-02 01:30

In news:dk.spil.computer david wrote:

>Spillet er jo knap nok lige kommet ud, mand hvor meget kan man forlange?

I det mindste at kørerne fra år 2002 er med :P

--
Lars Stokholm

Fra : Chipmand-den rigtige

Dato : 14-07-02 23:38

On Sun, 14 Jul 2002 02:30:28 +0200, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>I det mindste at kørerne fra år 2002 er med :P
Det var sådan set også derfor jeg postede det her i gruppen. Hvem vil
side og spille et spil hvor kørerne ikke er updatet. Jeg synes godt de
kunne have gjort sig den ulejlighed at opdatere kørene inden de sendte
spillet på gaden. Men hva vi kan da håbe de bliver det i den update
som udgiveren er igang med at lave.

Mvh
Chipmand-Den Rigtige

(Chipmand-Den Rigtige p.g.a en anden sender op i mit nicknavn)

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 15-07-02 00:26

On Mon, 15 Jul 2002 00:37:31 +0200, Chipmand-den rigtige
<chipmand@nospam.dk> wrote:

> [...]
>kunne have gjort sig den ulejlighed at opdatere kørene inden de sendte
>spillet på gaden. Men hva vi kan da håbe de bliver det i den update

Det har da sin simple forklaring. Den version, der udgives er baseret
på 2001 sæsonen(mener jeg) og den sæson er så tilgengæld 100 % korrekt
og gennemarbejdet.
På det tidspunkt hvor Gp4 teamet sidder og arbejder har de ingen
mulighed for at vide hvordan de forskellige teams, dæk, motorer med
videre vil være i 2002 sæsonen.

Fra : Flare

Dato : 08-08-02 18:09

> [...]
> På det tidspunkt hvor Gp4 teamet sidder og arbejder har de ingen
> mulighed for at vide hvordan de forskellige teams, dæk, motorer med

Forklaringen er at GP4 ikke har betalt sig til retighederne for 2002
sesonnen. Derfor. Så det er ikke en mod, men mere en MOD/Hack what ever.
F12002 har derimod betalt en kæmpe slat penge og har derfor de nye kørrer
med.

FLare

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 11-08-02 10:50

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> F12002 har derimod betalt en kæmpe slat penge og har derfor de nye kørrer

Forklaringen er nok lidt en kombination af de to. For GP4 er en simulation,
og man kan ikke simulere noget man ikke ved hvordan er. Der er ingen der på
forhånd kendte det præcises styrkeforhold mellem kørere, biler og dæk,
derfor kan man ikke simulere det.

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 19-08-02 13:56

On Wed, 10 Jul 2002 23:36:42 +0200, Chipmand <chipmand@nospam.dk>
wrote:

>Så er der kommet en uofficel update.

Piller den ved multiplayer delen...??
Jeg har set spillet hos en kammerat og må indrømme at det ser for fedt
ud....bare ærgeligt at der ikke kan spilles over WAN, men det er måske
ham (os) der gør det forkert. Det kan nemt lade sig gøre på LAN, men
skal man igenem bare een sølle router er det slut.....nogen løsninger
til at køre peer-to-peer over TCP/IP eller IPX...?? (helst uden en
eller anden public game-server)

//Lau